Skriver egentlig mest for at genoplive en ældre serie, jeg ved ikke om nogen kan huske den, men den har kørt 2 gange på tv2 i løbet af de sidste 10 års tid.
Serien blev aflyst efter kun 1 season, men er i mine øjne noget af det bedste/sjoveste der har været længe :-) Siden at man ikke kan købe den på dvd, har jeg været nødsaget til at hente dem på ulovlig vis.. for noget tid siden, fik jeg set de sidste par stykker, og Waau, jeg siger bare det er en bedre serie end jeg husker :-) Hvis du ikke har set den endnu, så er det klart noget som er et kig værd, hvis den altså kommer ud på dvd ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Fed serie! og jeg mener meget bestemt at den nåede op på 3. sæson.. så ihvertfald noget på svensk tv her forleden der var meget længere fremme end de kom på dansk. Og en serie med "the KING" er altid god. glæder mig til boba hotep (hvis det er rigtigt stavet=)
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
Den kørte ganske rigtigt på tv2 engang for 10 år siden og har for nyligt kørt på tv danmark. Det er en suveræn serie og Bruce Campell er som altid sej. MEner også at de nåede et par sæsoner... Ellers er det den længste sæson af en serie nogensinde tror jeg. Leder regelmæssigt efter om der skulle være kommet en DVD box med den. Det ville være ok banan.
Men der er desværre kun blevet lavet den ene sæson, hvilket jo er lidt trist. Har set nogle der sælger dvd-boksen - eller det påstår de.. det er ikke andet end gamle vhs udgaver, optaget over på dvd..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 20 år siden
Serien blev aflyst efter kun 1 season, men er i mine øjne noget af det bedste/sjoveste der har været længe :-) Siden at man ikke kan købe den på dvd, har jeg været nødsaget til at hente dem på ulovlig vis.. for noget tid siden, fik jeg set de sidste par stykker, og Waau, jeg siger bare det er en bedre serie end jeg husker :-)
Hvis du ikke har set den endnu, så er det klart noget som er et kig værd, hvis den altså kommer ud på dvd ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-Diller82 20 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#3 Kalle Ferm 20 år siden
#4 rimmer 20 år siden
#5 filmz-herskegut 20 år siden
Det var en rigtig lang sæson de havde sig, de nåede 27 afsnit.
http://www.tvtome.com/AdventuresofBriscoCountyJr/e...
Men der er desværre kun blevet lavet den ene sæson, hvilket jo er lidt trist.
Har set nogle der sælger dvd-boksen - eller det påstår de.. det er ikke andet end gamle vhs udgaver, optaget over på dvd..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.