Gravatar

#11 Skeloboy 13 år siden

#10 - tror ikke, at du kan få meget mere der.
Gravatar

#12 wimmie 13 år siden

#11

Jeg fik da 600 kr for 65 film så jeg tror ikke det er umuligt. Men igen, det kommer an på filmenes stand og om der er nogle nyere imellem. Mener at have fået at vide at de gennemsnitligt tager mellem 7 og 10 kr pr. dvdfilm med mindre det er helt nye udgivelser.

Bare husk at det skal være region 2 og med dk undertekster før de tager dem i BB.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13 stoffer 13 år siden

Men det kun mellem 7 og 10 kr. hvis man bruger pengene i Blockbuster. Hvis man vil have kontanter er det vist kun omkring 3 eller 4 kr. per film. Sådan var det i hvert fald for nogle år siden da jeg arbejdede der.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#14 frankdrebin 13 år siden

Hvis de giver så meget alligevel hos BB, så vil jeg også overveje at få tømt lidt ud i min samling (600+) for som Wimmie skrev, så har jeg en masse film der bare står jeg aldrig får set igen alligevel.. Så kan jeg da ligeså godt få nogle blurays :)
Gravatar

#15 wimmie 13 år siden

#13

Ja, det er naturligvis rigtigt - sådan mener jeg i hvert fald også det var...så man skal bruge BB fordi man vil bytte gammelt til nyt - ikke fordi man mangler hurtige penge ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16 lagoni 13 år siden

Jeg bruger Blockbusters 'brugtbørs' rigtig meget og kan godt se man ikke får en formue, men tror det ville være svært at få meget mere ved privatsalg og så slipper man for besværet ved at sælge enkeltvis. Som I andre siger, så kan det bedst betale sig at få pengene tilgode på medlemskortet, Blockbuster er også selv en rimelig billig dansk filmbutik.

Og hvis man bruger det nok, begynder de ansatte at hilse på en når man møder dem på gaden :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17 wimmie 13 år siden

#16

Hehe ;)

Jeg er bare altid skuffet over BB i Odense...synes deres byttebørs-udvalg er enormt småt (især blurays) - den i Fredericia er laaaangt bedre - det samme med Vejle.
Der er vel kun én BB i Odense eller hvordan? Den ved banegården?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 Skeloboy 13 år siden

#17 - der er en på Søndergade også, men den er mindre...
Gravatar

#19 evermind 13 år siden

Jeg har solgt film til BBBB, jeg fik helt ned til 3 kr. for ... Selv om Accord heller ikke giver meget og er mere kritiske med kvaliteten, har jeg undertiden fået mere for mine film dér. Dengang jeg solgte The Fog på BD, fik jeg faktisk 35 kr. for den hos Accord.

Men generelt plejer jeg først at tage mine film med på arbejde og høre, om ikke nogen af mine kolleger er interesserede. Det giver jævnligt pote og indbringer i reglen ca. 20 kr. pr. film. Hvis ikke, ryger de videre i systemet - de pæne gemmer jeg til min næste Kbh.-tur og tager med i Accord, mens dem med småridser eller i almindelig brugt stand ryger til BBBB.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 frankdrebin 13 år siden

Så har jeg samlet de film sammen jeg godt kan undvære fra min samling.. Det løber op i hele 120 stk. (ja, jeg har meget lort!) ;)

Går man bare ned og langer dem over disken?

Skriv ny kommentar: