• Schindlers liste
    53%
  • Taken
    36%
  • En anden film
    6%
  • The Grey
    4%
  • Non-Stop
    1%
  • Sidste stop
    0%
  • Run All Night
    0%
  • Begravet i fortiden
    0%

Stemmer i alt: 230

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Mejse 6 år siden

#10 den giver masser af mening, der er jo "en anden film" hvad der ikke ville give mening var at have en liste med alle hans film.
Gravatar

#12 MystiskeMox 6 år siden

#11, ikke enig, der er meget få film på den liste og med væsentlige mangler. En liste med alle hans film ville give mere mening end denne liste, men ikke noget jeg vil anbefale. En mere balanceret liste ville have været bedre.

Og hvis listen kun skulle dække hans hovedroller så skulle det være skrevet i titlen og stadig ville nogle formentlig mene at listen ikke er dækkende.

Hvis jeg skal følge din logik så kan vi selvfølgelig også bare vælge to film og så bliver resten dækket af "anden film"...
Gravatar

#13 Snipp 6 år siden

#10 Jamen hvad? Star Wars ep. 1 er langt fra en god film som Taken eller Schindlers liste - Det siger selv anmeldere + publikum ratings. Hvorfor synes du den film er bedre end en god action film som Taken eller en af de bedste klassiske film som Schindlers liste.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#14 MystiskeMox 6 år siden

#13, nu handler mine præferencer for film ikke om anmelderes eller andres mening. Jeg har meget svært ved at se din indgangsvinkel selv om det er klassisk argumentationsteknik. Lader du dig selv styre af hvad andre synes fremfor hvad du selv synes?

Jeg synes ikke Taken er noget specielt. Det er en almindelig action film som på en god dag lige kan opnå karakteren "god" i min bog. At andre synes den er fantastisk synes jeg er glimrende. Schindlers Liste er som sagt en klassefilm. Jeg synes dog at Star Wars ep. 1 er bedre. Men sådan er der så meget..., vi har alle forskellige præferencer og du har formentlig selv film du synes er bedre end en film som får høje karakterer af anmeldene eller på imdb.

Den anden Star Wars trilogi (ep. 1-3), herunder ep. 1 som vi diskuterer i dette tilfælde, har det med at splitte Star Wars fans, akkurat som vi ser hvordan ep. 8 splitter fans nu. Jeg er vild med Star Wars filmene og det på trods af at jeg kan pege på mange fejl i flere af dem, men de indeholder også et fuldstændig fantastisk univers og underholdning som for mig slår det meste. Selv 8'eren synes jeg er god og underholdende selv om de træder groft på den første og bedste trilogi samt Luke Skywalker og en masse ting kunne være gjort meget bedre.
Gravatar

#15 Snipp 6 år siden

#14 Jeg kan bare ikke forstå din tankegang til du synes episode 1 er god når det er den værste film i hele star wars sagaen. Jo hvis er universet mega fedt osv. men altså come on - bedre end schindlers liste som vandt flere oscars og Liam blev nomineret til en oscar for bedst mandlig hovedrolle - blev Star Wars ep. 1 overhovedet i nærheden af det? Nej, det er den værste omgang lort som langt de fleste fans er enige i.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#16 MystiskeMox 6 år siden

#15 Det passer meget godt sammen med at jeg heller ikke forstår at du lader dig diktere af andres meninger. Og heller ikke kan forstå at andre ikke dikteres af disse, men har egne meninger. Den svageste film i Star Wars sagaen er efter min mening ikke 1'eren, men 8'eren.

Hvis vi tager de "fineste" anmeldere så ender vi op med at de bedste film er oldgamle film som blev lavet fra 1920'erne til 1950'erne. Blandt almindelige seere vil det formentlig være i promillegrænsen, der vil pege på de film som de bedste.

Dikterer Oscarvindere virkelig hvad du synes er bedst?
Gravatar

#17 Snipp 6 år siden

#16 Nej selvfølgelig diktere oscarvindere, anmeldere osv. ikke hvad jeg mener - men det er gode måle parametre på hvad der gør en film god. Når vi snakker Liams skuespil så gør han det bare bedre i Schindlers liste end i star wars ep. 1. Men vi kan vist ikke blive enige I guess. Det derfor det er godt med en afstemning. Man kan jo bare se hvordan de fleste her inde også synes Schindlers liste er hans bedste performance.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#18 Mejse 6 år siden

#17 nu handler det vel teknisk set ikke om hans performance, men om hvilken af hans film der er den bedste ? men er enig :)

#16 bare fordi man ser på andres mening, og andre ting, betyder det altså ikke man ikke har sin egen, folk bygger deres mening ud fra forskellige parametre, din måde er ikke bedre eller mere rigtig end nogen som helst andres, så måske du bare skulle tage en dyb indånding og indse folk er forskellige :)
Gravatar

#19 Snipp 6 år siden

#18 Ja okay men jeg synes stadig det er hans bedste performance , så for mig går det i hånd lige præcis her.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#20 Mejse 6 år siden

#19 det er jo bare en heldig ting :)

Skriv ny kommentar: