• Guardians of the Galaxy
    33%
  • Iron Man
    26%
  • X-Men
    15%
  • Blade
    10%
  • Spider-Man
    6%
  • Captain America: The First Avenger
    5%
  • En anden film
    2%
  • Thor
    2%
  • Ant-Man
    0%

Stemmer i alt: 440

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Jach 8 år siden

Synes de fleste her klarede det godt i deres første film, men Captain America synes jeg fungerede bedst generelt og derfor den bedste synes jeg.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#12 Shadow_Dude 8 år siden

Originale Marvel-filmatisering? Jeg tror ikke helt at jeg forstår den beskrivelse? Er der en der kan hjælpe mig?
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#13 Den fede 8 år siden

#12

Ettere
Gravatar

#14 StigMK 8 år siden

#13

Tæller Avengers 1 så?
Gravatar

#15 Geekalot 8 år siden

Marvel der selv har filmatiseret, deres historier.
Gravatar

#16 Den fede 8 år siden

#13

Nej, for selvom den ikke er en 2'er, så er den en fortsættelse og altså dermed ikke original. Men jeg forstår jeres forvirring - topdårligt formuleret af Filmz, endnu engang. Deres afstemninger har været særdeles mangelfulde det sidste halve år (her tænker jeg også på deres besynderlige valg af valgmuligheder).
Gravatar

#17 Driver 8 år siden

#4

Enig!

#9

Enig i uforståenheden overfor GoG. En underholdende film, men ikke mere end det. Den står nok bare bedst i folks periferi lige nu og virker qua sin unge alder mindst uddateret, men den når ikke Raimis Spider-Man og Singers X-Men til sokkeholderne.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#18 SublimeKen 8 år siden

#17

Jeg mener hudløst ærligt at GotG er bedre og har større underholdningsværdi end både Spider-Man og X-Men.

Spider-Man er dog ganske fornøjelig, med god underholdningsværdi, men var ikke ligeså underholdt da jeg så den i bio, som jeg var da jeg så GotG i bio. GotG vinder dog kun meget lidt over Spiderman i min optik. Spiderman 2 til gengæld er i en helt anden boldgade. Nok en af de bedste superheltefilm nogensinde, hvis ikke den bedste.

X-Men var jeg dog fælt skuffet over da jeg så den i biografen. Finder underholdsningsværdien meget lav, og selv på gensyn finder jeg den relativt kedelig. X-Men 2 derimod er nok en af mine ynglings film indenfor superheltegenren.

Så i mit tilfælde har det intet med hvad der er mest uddateret, eller hvilke film jeg kan huske bedst. Finder underholdningsværdien større og bedre i GotG end jeg gør i Spider-Man og X-Men. Den er langt foran X-Men, men Spider-Man er tæt på dog.
Gravatar

#19 MystiskeMox 8 år siden

GoG er fin og let underholdning og det er måske nok mest de meget unge som falder for den som bedste, men den har slet ikke den substans, eftertænksomhed samt gennemtænkte og underholdende plot som fx X-men, Spiderman filmene, Iron man eller Avengers.
Gravatar

#20 Geekalot 8 år siden

#19 vil jeg tager som et kompliment :) resten af hvad du skriver er noget sludder, den har hvert fald lige så meget fylde og plot som de film du lige nævner der, hvad gør du mener plottet i GoG er knap så underholdene som i de film du nævner ? Tror du burde se GoG igen samt dine Spiderman og Ironman film igen, så sige det samme :) den slår de film med flere længder i lige det du siger hehe

Skriv ny kommentar: