• Top Gun
    16%
  • En vampyrs bekendelser
    14%
  • Mission: Impossible
    11%
  • Minority Report
    10%
  • En anden film
    8%
  • Collateral
    8%
  • Rain Man
    7%
  • Magnolia
    5%
  • Et spørgsmål om ære
    5%
  • Jerry Maguire
    4%
  • Cocktail
    3%
  • Firmaets mand
    3%
  • Eyes Wide Shut
    3%
  • Født den 4. juli
    2%
  • Days of Thunder
    2%

Stemmer i alt: 397

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Geekalot 8 år siden

Nej kan man godt sige :) men, men manden har lavet så mange gode film de ikke kan smides på en afstemning, hvert fald herinde hehe
Gravatar

#12 Stilund 8 år siden

Pistolprinsen (4) skrev:
"Legend" - faktisk den ENESTE gode film med Tom Curise!


Eller bare en særdeles god fantasy film. Dog ville et re-make være interessant.
Gravatar

#13 cain 8 år siden

Mest mangfoldige og dygtige skuespiller de sidste 30 år. Svært at vælge en no 1. Hælder nok mest til hans Sci-fi eller Legend.

Eller nok Les Grosman, fuck han er sjov.

Lidt bonus sjov. Les på tysk er vildt griner

Gravatar

#14 David Munch 8 år siden

Jeg stemte blankt, for jeg synes han har lavet mange fremragende film, og jeg ville have svært ved at vælge min favorit.
Gravatar

#15 trautman 8 år siden

Den fede (7) skrev:
trautman (6) skrev:
Har han ikke kun medvirket i én god film?


Er I for real? (spørger helt alvorligt)

Magnolia, Minority Report, Interview with the Vampire, Mission: Impossible 3....bare til en start.

Edge of Tomorrow burde i øvrigt være med på listen.

Ja da, det mener jeg.
Ud fra de titler du nævner der, tror jeg måske vi har forskellig smag i film, men synes du ikke han er god i Tropic Thunder?
Company leader to identify Baker Team - Rambo, Messner, Ortega, Coletta, Jurgensen, Berry, Krakauer confirm!
Gravatar

#16 Den fede 8 år siden

trautman (15) skrev:
Ud fra de titler du nævner der, tror jeg måske vi har forskellig smag i film, men synes du ikke han er god i Tropic Thunder?


Jo. Jeg synes næsten altid, han er god. Men det handler vist snarere om kræsenhed end om smag, tror jeg, for de film, jeg har listet er jo vidt forskellige og i hver deres genre.
Gravatar

#17 SublimeKen 8 år siden

At Rain Man og Født den 4. Juli er så langt nede er en forbrydelse! Tror nok det er mine ynglingfilm med ham.

Desuden mangler listen Edge of Tomorrow og Tropic Thunder. Cruise har trods alt mange gode film bag sig, når jeg ser på denne liste. Er ikke vild med Cocktail dog.

Den fede (10) skrev:
Tjo, men omvendt burde The Firm og A Few Good Men ikke være der (gaaaab).


Jo, "you just can't handle the truth" ;-)

Gravatar

#18 Geekalot 8 år siden

Nok mest vild med hans 80ere start 90ere film :) de ikke så præget at "hollywood" syntes jeg, var lidt en anden tid den gang.
Gravatar

#19 Den fede 8 år siden

SublimeKen (17) skrev:
Er ikke vild med Cocktail dog.


Endnu en film der godt kunne ha' veget pladsen for, ja, Edge of Tomorrow eller Tropic Thunder (selvom hans rolle grænser til en cameo i den). Cocktail er faktisk elendig.
Gravatar

#20 MystiskeMox 8 år siden

Han har lavet mange gode underholdende film.
Den første jeg så med ham må have været Legend og den hvor han virkelig slog igennem og som jeg nok stadig finder mest underholdende er stadig Top Gun, selv om mange andre trænger sig på.

Skriv ny kommentar: