• Tjoh... nu har den vist snart fået nok omtale
    49%
  • Nej, det bliver jeg aldrig træt af!
    30%
  • Ja, det hænger mig langt ud af halsen!
    21%

Stemmer i alt: 1556

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 MOVIE1000 14 år siden

#29 ?
mildest talt så er de fleste af dine favorit film nogen der har fået ligeså meget eller mere opmærksomhed end Avatar?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 jessup 14 år siden

I de kredse jeg kommer taler vi ikke om den type film - slet ikke når vi drikker latte.
This is just until June
Gravatar

#33 Nicki52 14 år siden

#30
Jeg kan godt lide en film får topkarakter, men at de får så meget opmærksomhed er overdrevet meget. De bliver jo nærmest glemt om et par år.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#34 Åkepool 14 år siden

#33 - Det kan jeg slet ikke se skulle være et problem. Og så tror jeg ikke at "Avatar" er glemt om nogle år, slet ikke når den nu er den mest indtjenende film ever (ikke inflationsjusteret, Bruce ;) ), jeg mener, "Titanic" er da ikke glemt, selvom mange sikkert gerne ville ha' glemt den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 filmz-Bruce 14 år siden

#34 IMDB mangler desværre en fed funktion. At kunne se rating over tid på en given film. Jeg aner ikke hvad Titanic havde i tidernes morgen, men nu står den i 7.3 og det kunne være sjovt at kunne analysere det tal både over tid og hvorvidt dem som har ændret deres stemme afgivning har ændret op eller ned. 7.3 for en film i den kaliber er, om ikke glemt, så absolut en hensygnende tilværelse :)

Og jeg er ikke i tvivl om, at Avatar vil gøre den selskab i 2020 ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: