• Marvel
    62%
  • DC Comics
    26%
  • Har fået nok af superhelte
    10%
  • En anden
    1%

Stemmer i alt: 804

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 KasperBS 9 år siden

DC:)

Batman, Superman, Green Arrow, The Flash, Green Lantern, Aquaman, Wonder Woman...
Gravatar

#12 GustavE 9 år siden

#11
Godt sagt!
Gravatar

#13 cain 9 år siden

Tegneserier - Marvel
Film - Marvel
Animeret - DC

Var Spawn, Witchblade og The Darkness ikke fra samme firma? De havde også nogle fede nogle, var det ikke Mcfarlane der brød ud og startede det eller noget?

cnr (7) skrev:
Syntes 2000AD skulle have været med som mulighed. Dredd var helt klart en af de mest positive overraskelser i biografen i 2012


Så skal de lige hoste op med en ABC Warriors live action film :)
Gravatar

#14 Snipp 9 år siden

Ingen slår Batman eller superman. De er og bliver de mest prestige fyldte helte i verden.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#15 keitel 9 år siden

Hel klart Marvel, både tegneserier og film, skurke og helte.

Batman er da sej, men ikke en Superhelt. For mig har en superhelt overnaturlige kræfter.

Green Latern, The Flash osv. Helt ærligt hvad er det sejt ved dem?
Gravatar

#16 MonsTruz 9 år siden

#10

arghh men det passer jo ikke. Marvel har 2 film om året, x-men film har vi fået 7 af på 14 år.
DC ser ganske vist ud til at skulle gå amok, men indtil videre har de kun sendt en film i biografen (af deres nye "universe").

Jeg skal ikke kunne udtale mig om børnefilm, da de ikke optager mig særlig meget.

Det kan selvfølgelig også være svært og katagoriserer hvad en superhelte film er, men hvis man ser på marvel og DC, så optager de altså ikke særlig meget plads på et biograf år. Har der været nogen efter Guardians?
En anden ting er selvfølgelig deres "marketing" (mangler et dansk ord?) som selvfølgelig er enorme, og fylder ganske meget.

Min pointe er at der er masser af film, som ikke har noget som helst med superhelte og gøre i biografen.

Det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan føle dig træt af superhelte, og det skal du da have lov til.

Jeg syntes dog stadig muligheden: "Jeg interesserer mig ikke for superhelte" burde være en valgmulighed, da jeg kunne forstille mig mange folk har det sådan.
Gravatar

#17 Kviesgaard 9 år siden

MonsTruz ( #16 ) skrev:
En anden ting er selvfølgelig deres "marketing" (mangler et dansk ord?)


Må jeg foreslå ordet markedsføring?

Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#18 SublimeKen 9 år siden

Marvel helt klart. Og ud fra den nye trailer virker Avengers: Age of Ultron virkelig lovende... Mere mørk, seriøs og kvalitetsbevidst en noget marvel har lavet før.

Jeg tror virkelig at James Spader's Ultron bliver Marvel's Joker. Bare måden han leverer monologen på er nervepirrende godt!



Marvel har nogle geniale skurke fyi, meget bedre en DC (Med undtagelse af Jokeren måske) De har bare ikke formået at portrættere dem alle succesfuldt på det store lærred. Loki, Magneto, The Winter Soldier og til et vist punkt Doctor Octupus som de eneste tror jeg. Selvom jeg personligt godt har kunnet lide Green Goblin(Willem Dafoe) Ronan, Obediah Stane og Bullseye(Selvom selve filmen stank)

Men jeg tror virkelig at de har endnu en mesterskurk her med Ultron. James Spader var et genialt valg!
Gravatar

#19 Kviesgaard 9 år siden

#18

Er selv lidt spændt på, hvordan Thanos kommer til, at tage sig ud i Marvels filmunivers. Indtil nu har vi kun set glimt af ham, som små appetitvækkere.

Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah

Skriv ny kommentar: