• Obi-Wan Kenobi
    26%
  • Yoda
    22%
  • Han Solo
    19%
  • Boba Fett
    14%
  • Chewbacca
    5%
  • En anden
    5%
  • Admiral Ackbar
    4%
  • Lando Calrissian
    3%
  • Princess Leia
    1%
  • R2-D2
    1%
  • C-3PO
    0%

Stemmer i alt: 419

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Nagash 8 år siden

cnr (10) skrev:
En musik film med bandet fra baren i Mos Eisley kunne være fed

Så skulle den også være i stil med Spinal Tap. Det kunne sgu være grineren :-D
Gravatar

#12 Naggzu 8 år siden

Boba Fett, den mest uduligelige dusørjæger i galaxen, nej tak. Jeg forstår ikke denne hype omkring ham, hvad er det lige at han har gjort, det er da ikke noget i filmene som gør ham så populær. Han får andre til at prøve at dræbe for sig, fejler, fanger ikke Han Solo, det gør Darth vader for ham, har nok den mest kikset død i hele filmen. Nej tak.

Jeg vil derimod gerne se mere til Darth Maul, ham måtte de gerne bringe tilbage på en eller anden måde, i clone wars, får han kunstige ben, så det er jo ikke ulmuligt, eller forhistorie til hvor han kommer fra osv.
Gravatar

#13 Silver666 8 år siden

Naggzu (12) skrev:
Boba Fett, den mest uduligelige dusørjæger i galaxen, nej tak. Jeg forstår ikke denne hype omkring ham, hvad er det lige at han har gjort, det er da ikke noget i filmene som gør ham så populær. Han får andre til at prøve at dræbe for sig, fejler, fanger ikke Han Solo, det gør Darth vader for ham, har nok den mest kikset død i hele filmen. Nej tak.

Jeg vil derimod gerne se mere til Darth Maul, ham måtte de gerne bringe tilbage på en eller anden måde, i clone wars, får han kunstige ben, så det er jo ikke ulmuligt, eller forhistorie til hvor han kommer fra osv.
God pointe med Fett.
Darth Maul gad jeg også godt se mere om ellers fra listen Yoda
Gravatar

#14 Mads47 8 år siden

Naggzu (12) skrev:
Boba Fett, den mest uduligelige dusørjæger i galaxen, nej tak. Jeg forstår ikke denne hype omkring ham, hvad er det lige at han har gjort, det er da ikke noget i filmene som gør ham så populær.


Hele hans fremtoning, han er en space cowboy. Han er indbegrebet af cool, han gør det ret godt i Empire, men ja hans død virker lidt komisk i Return.

Naggzu (12) skrev:
Jeg vil derimod gerne se mere til Darth Maul


Han er med i sæson 2 af Star Wars Rebels
Gravatar

#15 Jach 8 år siden

#12 Bortset fra Maul er jeg enig (da Maul er pt. i brug). Men det også af samme grund at jeg gerne vil se en film med ham så han kunne buffes op til at være den seje dusørjæger som folk har gjort ham til, før episode IV, og måske tilføje hans overlevelse.

De andre interessante karakterer er enten i brug i comics, Rebels og/eller de eneste ledige perioder er enten før episode I eller mellem III og IV hvor de ikke kan gøre noget interessant som Obi-Wan. Dog har #9 fat i noget, ville gerne se forhistorie til Palpatine og hans Sith træning af Plaguis, samt et potentielt møde med Snoke (da det virker lidt latterligt at det skulle være en af de 2 førnævnte synes jeg). Men det er igen før episode I, Boba er der mest potentiale i, da hans historie ikke er dækket fra Dark Disciple (mellem Clone Wars og Ep III) og episode IV og jeg så gerne han blev hans popularitet værdig :)
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#16 Geekalot 8 år siden

Til den næste som drager Star Was tegne film ind i den tråd her, vil jeg bare spørge om de stadig ser Disney sjov i fjernsynet også ?
Godt være folk siger det er canon eller hvad det er og at filmene følger dem, men det gør de nu altså bare ikke.
Filmene har deres egen linje og det har de tegne film også. De voksne ser film, de små ser tegne filmene. Det nok sådan det er og det er nok også sådan der var tænkt det skulle være. Medmindre en kan fortælde mig anderledes.
Gravatar

#17 Mads47 8 år siden

#16

Clone Wars og Rebels are canon, de udbygger mange ting. Især Rebels lægger og har et klart tie in til Rogue One.

Både Clone Wars og Rebels are fantastiske shows, så både cater til børn og voksende. Jeg kender til ingen Disney serier hvor der er selvmord, mord, halshugning med. Både Rebels og Clone Wars har utrolig mørke episoder, hvor tonen eller kontekst ikke er særlig børnevenlig.

Der til skal det også siges at der er mange lette episoder, hvor det klart er for de mindre. Især sæson 1 og 2 af Clone Wars. Men der er vel intet galt med at se animations film?, så længe det er kvalitet?..der er mange voksende der nyder Disney film, fordi det er andet en hjernedød underholdning for de mindste, og det faktisk har kontekst.

Du er velkommen til at sige "det er ikke kanon", men der tager du bare fejl. Lige meget du end ønsker det. Især Rebels, vil lede direkte ind i Rogue One. Det er fakta.
Gravatar

#18 Nagash 8 år siden

#16 - Bare fordi du ikke ser de tegneserier, så er de stadig gyldige i det univers. Om du kan lide det eller ej.
Jeg ser dem heller ikke selv i øvrigt.
Gravatar

#19 Geekalot 8 år siden

#18 Det jeg mener med det er, at de kunne lige så godt ikke have været der, for man kan sagtens bare se filmene uden at se de tegnefilm. Så på den måde har de ikke noget med henanden at gøre. Det er fyld imellem filmende, så kan man som mig mene det er ligegyldig fyld :) eller som #17 mene det giver en masse mening :)
For mig giver filmene mig mening.
Gravatar

#20 Silver666 8 år siden

Mads47 (14) skrev:
Hele hans fremtoning, han er en space cowboy. Han er indbegrebet af cool, han gør det ret godt i Empire, men ja hans død virker lidt komisk i Return.

Naggzu (12) skrev:
Jeg vil derimod gerne se mere til Darth Maul


Han er med i sæson 2 af Star Wars Rebels
Det ved jeg men jeg ser ikke tegnefilm

Skriv ny kommentar: