• The Dark Knight Rises
    30%
  • The Avengers
    19%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    18%
  • Prometheus
    6%
  • Anden film
    5%
  • Shame
    3%
  • Life of Pi
    3%
  • Dame, Konge, Es, Spion
    2%
  • Dredd
    2%
  • The Artist
    2%
  • En kongelig affære
    2%
  • Take Shelter
    2%
  • The Cabin in the Woods
    2%
  • Operation Argo
    1%
  • Kapringen
    1%
  • Amour
    1%
  • Holy Motors
    0%

Stemmer i alt: 2813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Moog 11 år siden

Det bliver Prometheus her fra.
Gravatar

#42 Lord Beef Jerky 11 år siden

The Dark Knight Rises - 8/10
The Avengers - 8/10
Hobbitten: En uventet rejse - 6/10
Shame - 8/10
Prometheus - 7/10
The Cabin in the Woods - 8/10
Take Shelter - 8/10
The Artist - 7/10
Dredd - 7/10
En kongelig affære - 7/10

Det er langt fra alle på listen, jeg har fået set. Jeg kunne forestille mig, at Amour bliver min favorit dog.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#43 Riqon 11 år siden

Jeg trykkede "The Cabin in the Woods", bare så den ikke ved et uheld kommer til at skrabe bunden i slutresultatet ;) ellers var min største og mest positive biografoplevelse helt klart Prometheus.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#44 Kruse 11 år siden

Batsy (31) skrev:
1. Han havde mistet Rachel


Da han mistede sine forældre, dræbt lige foran ham, så han det som et kald til at bekæmpe kriminalitet og ondskab og blive batman. Da kvinden han elskede døde, dropper han alle sine principper og idealer og surmuler i 8 år.

Batsy (31) skrev:
2. Var skadet


Men når der findes magiske benspænder, så burde det heller ikke være noget problem?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45 Åkepool 11 år siden

Uuh! Et spyd lige i Batsy's hjerte.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kruse (44) skrev:
Da han mistede sine forældre, dræbt lige foran ham, så han det som et kald til at bekæmpe kriminalitet og ondskab og blive batman. Da kvinden han elskede døde, dropper han alle sine principper og idealer og surmuler i 8 år.


Finder du den del utroværdig? Hvis man som barn/ung mister noget og tager kampen op, men den kamp så også tabes ved endnu et tab, finder jeg det da ellers meget troværdigt, at en person på dette tidspunkt ville give op. Det er jo heller ikke kun pga. tabet af Rachel, at Wayne giver op... hele hans verden styrter sammen i The Dark Knight.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#47 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (46) skrev:
Finder du den del utroværdig? Hvis man som barn/ung mister noget og tager kampen op, men den kamp så også tabes ved endnu et tab, finder jeg det da ellers meget troværdigt, at en person på dette tidspunkt ville give op.


Jeg køber i hvert fald bare ikke 100 % at den Bruce Wayne vi har fået etableret i de to foregående film, bare ville give op på den måde som han gjorde.

Lord Beef Jerky (46) skrev:
Det er jo heller ikke kun pga. tabet af Rachel, at Wayne giver op... hele hans verden styrter sammen i The Dark Knight.


Udover at Rachel dør, så vil jeg ikke bruge så stærke ord som at "hele hans verden styrter sammen". Vi får at vide at han nu vil blive jagtet, og at stemningen er imod ham, men det er ikke noget vi ser meget til, og det er heller ikke noget den Batman jeg kender ville lade sig kue af. Men det er muligt at jeg tillægger Batman for meget, som ikke præcist er med i Nolans univers.

EDIT: Men når det så er sagt, så er det heller ikke noget der som sådan trækker specielt ned hos mig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#48 X&O 11 år siden

Lord Beef Jerky (39) skrev:
#38 Forventninger vel?


Præcis. Og forventninger gør vel ikke en film dårlig.
Gravatar

#49 Ispep 11 år siden

#48

Forventninger er sgu en farlig ting. Vi har alle forestillinger om hvordan og hvorledes og hvis tingene ikke er som vi troede, og som vi gerne vil have dem til at være, så er vi skuffede. Desværre siger det nul om filmkvalitet. Forventninger er et sølle udtryk.
Gravatar

#50 Kruse 11 år siden

X&O (48) skrev:
Præcis. Og forventninger gør vel ikke en film dårlig.


Men der er vel også forskel på skuffende og dårlig. Skuffende handler udelukkende om ens forventninger, og ikke om filmens kvalitet, så selvom at han kalder nogle film for skuffende, så betyder det nødvendigvis ikke at han synes at de er dårlige.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: