• Star Wars: The Force Awakens
    61%
  • Avengers: Age of Ultron
    22%
  • Jurassic World
    5%
  • Spectre
    5%
  • Mad Max: Fury Road
    3%
  • Kan ikke vælge!
    2%
  • En anden film
    2%
  • Minions
    1%
  • Sommeren '92
    0%

Stemmer i alt: 445

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Gasivodo 9 år siden

#10;Driver: Du har forhåbentligt set Mr.Plinkett's anmeldelser, så? ;-D

..Bliver VII her! Bare så jeg kan blive hysterisk; som efter I, eller Indy IV!!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#12 Den fede 9 år siden

Spectre!
Gravatar

#13 lassep 9 år siden

Star Wars 100 %. Lang tid siden jeg har glædet mig så meget til en film.
Gravatar

#14 Mikkel Abel 9 år siden

Af blocksbusters må det blive 'Age of Ultron' efterfulgt af 'Star Wars', 'Spectre' og 'Mad Max'.
Jeg ser dog langt mere frem til hvad indiescenen byder i år, her i blandt 'Me, Earl and the Dying Girl', 'The Sea of Trees', 'The Standford Prison Experiment', 'Knight of Cups', 'Lost River' og 'Macbeth'.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#15 Silver666 9 år siden

Min top 3 mest ventet :)
1.Star Wars Episode VII The Force Awakens
2. Creed
3. Mad Max Fury Road
Gravatar

#16 Hustler 9 år siden

Det må blive til Jurassic World.
Udelukkende fordi den oprindelige Jurassic Park var en fantastisk filmoplevelse.

Dog er jeg lidt nervøs for at JW bliver lidt for cheesy hvad angår tamme raptors og bovlam humor. Så gerne at der blev lavet en mørkere og mere dyster JP film. Der behøver nemlig ikke være konstant fokus på børn! En videreudvikling af serien der ikke nødvendigvis indeholder børn og fantasifulde hybrid-dinoer kunne være interessant!
Om ikke andet ser jeg frem til JW for at kunne kritsere filmen. Jeg håber dog at blive positivt overasket.
The Art of Shredding
Gravatar

#17 Geekalot 9 år siden

nej men teenager film sælger, så det er nok desvære det du skal regne med du kommer til at se :(
Gravatar

#18 Jach 9 år siden

Terminator skulle da have været på.
1. Avengers: AoU
2. Star Wars: tFA
3. Terminator: Genisys
4. Minions
5. Mad Max: FR
6. Jurassic World
7. Spectre
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#19 moulder666 9 år siden

Jach (18) skrev:
Terminator skulle da have været på.
1. Avengers: AoU
2. Star Wars: tFA
3. Terminator: Genisys
4. Minions
5. Mad Max: FR
6. Jurassic World
7. Spectre


Det har den måske også været indtil de så de sidste par trailere - jøsses, det så ringe ud! :-)

I min verden har Star Wars og Avengers en delt førsteplads. Spectre ser jeg også lidt frem til, selvom især QoS og også i mindre grad Skyfall har sænket mine forventninger til, hvad vi kan forvente os.

Mad Max og især Jurassic World og Terminator tør jeg ikke rigtig tro på en positiv overraskelse længere, med de trailere der har været.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#20 Den fede 9 år siden

#19

Jach har da fuldstændig ret. Den franchise betyder så meget for folk, at den burde være med, uanset hvor mange meninger, man allerede har besluttet sig for at have om en ikke-udgivet film.

Skriv ny kommentar: