Gravatar

#111 filmz-Bruce 15 år siden

#110 Tada :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#112 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

Det er ikke mange steder du kan få en så lille kasse, med så meget vellyd - Lyttede bl.a. også til Tim Raynolds & Dave Matthews i Radio City Hall - Selvom de ikke når dine kom de stadig et godt stykke af vejen ;)

Lyttede også til bl.a. Springsteen - The River, Daniel Lanois & Bono, samt ældre ting inden for både jazz og rock, som jeg glæder mig til at give dig en dem på :)

Valget af forstærker er dog meget svært, hvis prisen skal holdes nede, men feltet er klart blevet mindre :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#113 filmz-Bruce 15 år siden

#112 Gi' mig et budget på din receiver pris og jeg skal se om jeg kan støve noget op.

And then there was silence! And the lesbians from Baraghûdur vowed to the sacred tempel of Leaqhundy to whom they went for guidance from the son of sons to Erik Orlagdurssdottir
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#114 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

Max 15.000 Kr. det jeg har lyttet på de sidste dage har været forstækere og reciewere/forstærkere fra 5.500 - 25.000 Kr.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#115 filmz-Bruce 15 år siden

Bild og Ljud i Sverige lavede en stor test i marts, hvor Onkyo 805, Denon 3808, Marantz og NAD blev sammenlignet. Onkyo og Denon fik 6 i alt og man foretrak til sidst Onkyo'en med et k.... hår, som ny reference, erstattende Yamaha VX3800. NAD og Marantz'en kunne ikke være med.

Så jeg ville fokusere på Onkyo og Denon. Onkyo har prisfordelen, men den udvikler meget varme ifht. Denon. Jeg ville nok vente på 806'eren og læse de første tests og på Denon 2809'eren og lade dem battle mod hinanden. Denon 3808'eren kan fås til 10.500 i Tyskland med fragt og Onkyo for 5.600, så der er mange penge at spare på Onkyo'en!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#116 elwood 15 år siden

#115 jeg håber på med tiden og ku få en Onkyo også, men jeg er nervøs for det med varmen, så jeg vil først se test af de nye. mit nuværen tv møbel har et par cm. ud til siderne men relativ stor plads for oven, så jeg håber ike jeg skal gå på komprimi på grund af det med varme til den tid, ellers så hedder det nyt tv møbel 8-)

Men indtil videre har jeg Sorround og god lyd i mine trådløse Pioneer Souroundheadphones, som fungere overraskene godt, hvertfald de bedste jeg har lyttet til i lang tid.

#112 Nu siger du Jazz, indgik Diana Krall deri demo lytningen ?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#117 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

# 116 Ingen demo UDEN Diana ;)

# 115 Jeg tror jeg tager dig på ordet og venter for det er jo en stor investering :)

Jeg tror du har ret i det er en god ide dels at vente, men også se om Onkyoerne får styr på varmen, men med de prisen får man virkelig lyst til at handle NU ;)

Flere forhandlere jeg har snakket med vedrørende CD, BD og DVD syntes jeg skal købe en Denon DVD-3930 (CI udgaven) for ikke blot får man en god dvd afspiller som kan leve i mange år, men også en CD afspiller med rigtig rigtig god lyd og indtil videre købe en billig BD afspiller fx en PS3 og lade udviklingen komme lidt videre inden den store investering.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#118 elwood 15 år siden

#117 hehe good... good 8-)

Glæder mig til og høre om din videre jagt, btw ikke fordi jeg nødvendigvis skal ha de samme højtaler til den tid, men hvordan er de med Souround ? nu høre jeg du er meget til Stereo, hvilket jeg skam også sætter pris på, det er selv mit nuværene setup, udover mine headphones.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#119 El vez 15 år siden

Per, hvordan får du fingre i et sæt Amphion højtalere uden at betale told osv?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#120 filmz-Bruce 15 år siden

#119 De kan købes hos Speakers Corner og hos KF Scan Audio på Pileallé i Danmark. Ved ikke om du tænker på de Axiom, som jeg linkede til for nogle dage siden. Det er ikke de samme. Amphion er et finsk højttalermærke og deres nye Argon 2 Anniversary model, har fået morderligt fine anmeldelser og det er dem som Per har været til demo på :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: