Gravatar

#151 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg sidder og koger en smule på netdoktor.dk og selvom jeg ikke ligefrem er hypokonder, begynder jeg at blive lidt underligt til mode. For to uger siden var jeg ude på optagelse, og fik en lysspot i hovedet, da en eller anden klovn rev i nogle ledninger. Jeg fik formentlig hvad man kan kalde en mindre hjernerystelse, men regnede med at det gik over. Problemet er lidt, at jeg siden da bliver hurtigt meget træt, har hovedepine nærmest hele tiden, daglig kvalme, blodsmag i munden og har svært ved at tage mig sammen til noget som helst - hvad er meget ulig mit normale energiniveau.

Jeg hader at gå til lægen, men tror sgu det er ret smart at tjekke hos ham snart. :(

Gravatar

#152 gi-jones 15 år siden

#151: Lyder som en god plan. Det er farligt med de optagelser. Jeg har et stort udslæt på benet lige nu, fra hvad der formentlig er en bjørneklo, efter vores location-optagelser i weekenden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#153 dolphinfriendly 15 år siden

#152 Making movies is lethal business! ;)

Gravatar

#154 elwood 15 år siden

Munter mig med http://filmquiz.cmdesign.dk

har 6 rigtige pt. damm det er ondt den her gang, men oh well det er hans quiz sku altid hehe love it.

lagoni har måske en fordel denne hergang udfra temaet.. primært chick flix 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#155 lagoni 15 år siden

Chick-flicks er ikke min bedste genre :) Jeg har gættet 30 indtil videre og har lidt svært ved at se det gennemgående tema, der er mange film jeg aldrig ville kunne putte i kategorien tøsefilm.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#156 elwood 15 år siden

#155

Hehe jeg tror også bare det er noget de måske forsøgte at finde på, men fejlede grumt 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#157 tiany 15 år siden

#154-156
Det er en genial runde, det er første gang jeg har gættet halvdelen af filmene uden at benytte mig af nogen hjælpemidler
Valar morghulis
Gravatar

#158 Bobby Singer 15 år siden

Efter første gennemgang har jeg kun 11 rigtige. Ikke godt!
Idjit
Gravatar

#159 davenport 15 år siden

Tak til DarkLight og bloggen, for at have gjort min dag sjovere :)
Det er meget sjovt at høre om hvor fuld du er ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#160 elwood 15 år siden

Så er vi officielt oppe!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: