Tidligere på året blev den første trailer til Judd Apatows “This Is 40” udsendt, og nu kan Universal Pictures præsentere en ny, længere en af slagsen til filmen, der en spin-off af “Knocked Up”.

Se traileren her.

“This Is 40” vil fokusere på Pete (Paul Rudd) og Debbies (Leslie Mann) ægteskab, og hvordan det er at blive ældre. Filmen foregår et par år efter hændelserne i “Knocked Up”, og både Petes musikselskab og Debbies tøjbutik kæmper med at få økonomien til at løbe rundt.

Filmens rollebesætning består udover Rudd og Mann bl.a. også af Albert Brooks, Megan Fox, Melissa McCarthy, John Lithgow, Jason Segel, Chris O’Dowd, Charlene Yi og Lena Dunham.

Derudover spiller Apatows egne børn rollerne som Pete og Debbies børn i filmen, hvilket gør Apatow-familien mere eller mindre komplet, da Mann er Apatows kone.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Morpheus 11 år siden

Det så bedre ud end forventet, må jeg sige.

"I think this room has rodents"
Crawls over floor
"There, did you see that?"

Brilliant!
Gravatar

#2 Riqon 11 år siden

Judd Apatow plejer (med undtagelser) at levere gedigne komedier, så vil da overveje at leje den engang, hvis ikke anmelderne har sablet den ned. Traileren sagde mig dog ikke ret meget.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Kruse 11 år siden

Well, jeg er heller ligefrem overvældet af traileren, men "Knocked Up" er muligvis min favoritkomedie, og jeg kan rigtigt godt lide det meste som Judd Apatow laver, så jeg skal helt sikkert også se denne film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

Bedste tagline siden "Høj pistolføring 2 1/2".
War. War never changes.
Gravatar

#5 Lard Hanson 11 år siden

Hvorfor står toilettet i et lille bitte rum for sig selv, hvor døren ikke kan lukkes?
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kruse har sagt, hvad der skal siges. Tråden er slut!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 jessup 11 år siden

Ser ikke så gdt ud og Knoked up var ikke ligefrem min kop te. Så traileren i håbet om at et klip af Brooks og Lithgow.
This is just until June
Gravatar

#8 filmzkim 11 år siden

De sidste to scener i traileren er fantastiske :D
Gravatar

#9 inflector 11 år siden

Håber at Judd Apatow snart lærer at skære lidt i sine fortællinger, en letbenet komedie bør ikke være omkring 2½ timer lang.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: