Adam Sandler blev en stor succes for Netflix med “The Ridiculous 6”, der er den mest sete film i de første 30 dage i streaming-tjenestens historie. Derfor er det ikke så underligt, at han nu snart er klar med en ny Netflix-film.

Se også: Adam Sandler er en historisk succes for Netflix

Således vender Adam Sandler eksklusivt tilbage på Netflix d. 27. maj med komedien “The Do Over”, hvor to fyre iscenesætter deres egen død for at begynde forfra med nye identiteter. Problemet er bare, at dem, de har stjålet identiteterne fra, er i endnu større problemer end dem selv.

Udover Adam Sandler og David Spade medvirker også Paula Patton, Kathryn Hahn, Sean Astin, Catherine Bell, Michael Chiklis, Luis Guzman, Natasha Leggero, Nick Swardson, Torsten Voges, Renee Taylor og Matt Walsh.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 filmkorn.dk 7 år siden

Nooooooooooooooooooooo!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 Therewillbeblod 7 år siden

Enig med # 1 / NoooooooooooOOOOOOOoooOOOoooo!!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#3 Carmul 7 år siden

Synes nu stadigvæk at han ville være et godt bud på den nye James Bond. ;-)
Gravatar

#4 filmkorn.dk 7 år siden

#3 God humor ;-)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#5 atmorell 7 år siden

Skal aldrig se en Sandler film igen!
Gravatar

#6 Buschaka 7 år siden

upopulær holdning, men jeg glæder mig sku til den. Enig han ikke levere topkvalitet, til gengæld er han et geni til til slap stick humor :) intet bedre efter en lang dag på arbejde at smide en sandler film på og slå hovedet fra og få et billigt grin eller 2..
Desuden forstår jeg ikke alle er så meget imod ham, ser vi bort fra jack and jill, så syntes jeg han har lavet en del sjove film, også af de nyere, uden at jeg skal lyde for meget som en fanboy, for nogle af dem rammer også bunden.
Behold! The last Lombax in the universe!
Gravatar

#7 Kaversmed 7 år siden

Jeg vil hellere waterboardes end at se en Sandler film..
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...

Skriv ny kommentar: