Så er traileren landet, der angiveligt bliver den sidste fulde trailere inden premieren på “Guardians of the Galaxy Vol. 2”. Og med lidt af en nyhed.

Se også: ”Guardians of the Galaxy Vol. 2″ tester bedst af alle Marvel-film i MCU

For i denne trailer får vi første glimt af Kurt Russell som Ego, der er far til hovedrollens Star-Lord.

Og som bekendt handler denne sequel om relationen imellem far og søn – altså imens Guardians også lige redder galaksen for anden gang.

Hele holdet fra originalen vender tilbage i den kommende sequel anført af Chris Pratt som Star-Lord. Nye navne er Kurt Russell, Elizabeth Debicki og Sylvester Stallone.

“Guardians of the Galaxy Vol. 2” får premiere d. 27. april.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 kblood 7 år siden

Sylvester Stallone i en Marvel film? Det skal nok blive spændende.
Gravatar

#2 Daywalker 7 år siden

God dammit. Begynder i filmz nu også med den dårlige stil at putte reklamer for meget i ansigtet på os. Jeg forstår at i skal hive penge til at kunne køre siden, men det kan seriøst ikke mene, at man læser eller ser en trailer på jeres side og hele indholdet forsvinder til venstre for at vise kæmpe bannere, eller skyde mig til top for at fokusere på topbanneret.

Jeg har prøvet at se traileren uabrudt 2 gange nu med pludselige afbrydelser, før jeg skiftede til youtube i stedet for.
Don't worry... An Anti-fortress gun can not touch me, because I am not a fortress.
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

#2 er sådan en funktion i de youtube videoer der vises på siden man kan klikke på, så kommer videoen til at fylde hele skærmen og du bliver ikke generet af reklamerne.......
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#2 Send en mail med et screenshot, så kan vi gøre noget ved det.

Skriv ny kommentar: