Gravatar

#11 stoffer 12 år siden

Det ville næsten være mere interessant at diskuttere hvilken af de to serier der fuckede sine afslutninger mest op.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#12 bhs 12 år siden

Klart X-Files. Lost orkede jeg ikke engang, at se slutningen på.
Gravatar

#13 Ericmase 12 år siden

stoffer (11) skrev:
Det ville næsten være mere interessant at diskuttere hvilken af de to serier der fuckede sine afslutninger mest op.


X Files slutningen var helt forkert! Det må jeg indrømme!

Lost slutningen var meget bedre skruet sammen! Dette nummer fra de sidste minutter af Lost dominerer Giacchino med:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14 MMB 12 år siden

Problemet med Lost var, at serien havde skrevet sig selv hen i et hjørne, som den umuligt kunne komme ud af igen. :)
Gravatar

#15 Kisbye 12 år siden

Jeg har ikke set LOST, men X-files er noget jeg har et specielt forhold til, da jeg er vokset på med det. Det er et godt potpourri af paranoia og sammensværgelser. Dog vil jeg sige at de første par sæsoner er de bedste. Sidste sæson er desideret ringe.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#16 Patriarch 12 år siden

Jeg var langt mere fanget af Lost.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 Ericmase 12 år siden

Kisbye (15) skrev:
Jeg har ikke set LOST, men X-files er noget jeg har et specielt forhold til, da jeg er vokset på med det. Det er et godt potpourri af paranoia og sammensværgelser. Dog vil jeg sige at de første par sæsoner er de bedste. Sidste sæson er desideret ringe.


Sæson 1 - 5/6
Sæson 2 - 6/6
Sæson 3 - 5/6
Sæson 4 - 6/6
Sæson 5 - 6/6
Sæson 6 - 5/6
Sæson 7 - 4/6
Sæson 8 - 4/6
Sæson 9 - 5/6
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18 Ericmase 12 år siden

Patriarch (16) skrev:
Jeg var langt mere fanget af Lost.


Jeg var NÆSTEN også ved at blive. Ved dog ikke hvad der fik mig til at kunne lide X Files bedre :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19 MOVIE1000 12 år siden

Lost, og glæder mig til at gense den engang senere på året, på BD.

X-Files er jeg meget forvirret over, kan godt lide konceptet, men når jeg ser det i tv fanger det mig ikke. Så tror at det er en serie som jeg desværre springer over foreløbigt.

Men jeg har også travlt med at se andre serier jeg har læggende.

24 (Nået slut i sæson 2) En skam jeg elsker virkelig de første afsnit af hver sæson, lige indtil de når halvvejs så kører man død i det og spændingen er væk fordi, det bliver sgu lidt for langt ude.

Band of Brothers BD (Genses)
Star Wars the clone wars sæson 3 BD (Glæder mig)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 Kisbye 12 år siden

Ericmase (17) skrev:
Sæson 1 - 5/6
Sæson 2 - 6/6
Sæson 3 - 5/6
Sæson 4 - 6/6
Sæson 5 - 6/6
Sæson 6 - 5/6
Sæson 7 - 4/6
Sæson 8 - 4/6
Sæson 9 - 5/6

Forsøgte et gense den for et par år siden, men opgiv til sidst i serien. Det er dog så lang tid siden, at jeg ikke rigtigt kan huske nøjagtigt hvorfor. Må give sidste sæson en chance til på et tidspunkt.

MOVIE1000 (19) skrev:

Band of Brothers BD (Genses)
Har du set The Pacific? Syntes skuepillet virker mere distanceret end BOB, men til gengæld er den noget mere brutal. BOB er bedst i starten, hvor imod Pacific er bedst i de sidste afsnit.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: