Jeg fatter ikke, hvorfor Michael Bay har givet sig i kast med en sand historie, når han så åbenlyst kun interesserer sig for at iscenesætte store, larmende actionsekvenser. “13 Hours” udgiver sig for at være en patriotisk hyldest til seks tapre soldater, men fremstillingen er så fladpandet, at den slet ikke er deres indsats værdig. Den eneste, der kan være bare lidt tilfreds, er Hillary Clinton. “13 Hours” sprænger ingen bomber i amerikansk politik.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zorgo12 8 år siden

America, Fuck yeah!
So lick my butt and suck on my balls
America, Fuck Yeah!


Det er vel sangen Michael Bay har skrålet med på mens han lavede filmen


Gravatar

#2 Gasivodo 8 år siden

..og i forhold til Black Hawk Down(2001) er den..?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#3 Lasse Martin Jørgensen 8 år siden

# 2 ... ikke engang halvt så god. Langt fra, faktisk.
Gravatar

#4 moulder666 8 år siden

Det var også (desværre) sådan ca. hvad jeg havde forventet. Jeg har i mange år trofast set næsten alt hvad Michael Bay lavede. The Rock (især), Bad Boys, The Island og Armageddon var alt sammen fornuftig action selvom de alle havde hang til at slå evt. pointer ind med syvtommersøm - og selvfølgelig overdreven meget patriotisme. Selv Pearl Harbor var ok...noget af filmen.

Men på et tidspunkt kammede det over. For mig var det ved Transformers, og intet af det jeg har set med ham derefter har været bare tilnærmelsesvist godt - og jeg nærer fremover ingen forhåbninger om, at han kan levere noget godt.

Præcis ligesom Emmerich.

Ganske glimrende anmeldelse, for resten.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: