Bedst er den voksne Mikes nørdede ven, spillet af Thomas Lennon, der er fortabt i sin verden af Star Wars-lyssværd og Darth Vader-hjelme, men som vågner op til dåd, da han forelsker sig i skolens rektor, og hans forsøg på at feje benene væk under hende er først komiske og så pludselig overraskende sødmefulde. Man er mere følelsesmæssigt involveret i den historie end i hovedplottet, som først og fremmest lider under, at det føles som to uafhængige historier snarere end en sammenhængende. Heller ikke Efrons manglende evne til at spille en 37-årig fanget i en 17-årigs krop hjælper på det. Han er bare sig selv, der spiller basketball og danser som i en hvilken som helst anden “High School Musical”-film, og det var jo formodentlig også præcis, hvad marketingsfolkene gerne ville have.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 wimmie 15 år siden

#10
Hvad blev der egl. af den gamle?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12 Michael Andersen 15 år siden

#11 Freddie Prinze Sr.? :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 gi-jones 15 år siden

#11: Absolut ingenting tror jeg :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Riqon 15 år siden

wimmie (11) skrev:
#10
Hvad blev der egl. af den gamle?


Han fik en sitcom, Freddie, hvor han spillede overfor Brian Austin Green (wow). Sæsonen blev droppet efter første sæson, needless to say, og ingen har set ham siden :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#15 mini_jette 14 år siden

så den i fredags sammen med en gammel veninde...synes egentligt den var vældig god...men som kvinde kan jeg selvfølgelig også bare læne mig tilbage, når Zac Efron er på og tænke: "til helvede med skuespillet, når han har SÅDAN en krop" oO
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hmmm, Burr Steers er ikke helt en debuterende instruktør. Han instruerede også den undervurderede "Igby Goes Down".

Ud over det så synes jeg sgu "17 Again" er en film lille film. Jeg har bestemt en svaghed for 80'er film, om det så er sction, gysere eller komedier, så synes de at have en form for mangel på forklaring samt brutalitet. I hvert fald en unik stemning, som jeg synes "17 Again" også har. Fin humor... og til the haters, Zac Efron klarer det helt fint med en god komisk timing.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: