Bedst er den voksne Mikes nørdede ven, spillet af Thomas Lennon, der er fortabt i sin verden af Star Wars-lyssværd og Darth Vader-hjelme, men som vågner op til dåd, da han forelsker sig i skolens rektor, og hans forsøg på at feje benene væk under hende er først komiske og så pludselig overraskende sødmefulde. Man er mere følelsesmæssigt involveret i den historie end i hovedplottet, som først og fremmest lider under, at det føles som to uafhængige historier snarere end en sammenhængende. Heller ikke Efrons manglende evne til at spille en 37-årig fanget i en 17-årigs krop hjælper på det. Han er bare sig selv, der spiller basketball og danser som i en hvilken som helst anden “High School Musical”-film, og det var jo formodentlig også præcis, hvad marketingsfolkene gerne ville have.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lethal Injection 15 år siden

God i hate Zac Efron...
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#2 Lawman. 15 år siden

#1 - Amen to that! Han er så fucking irriterende!
Gravatar

#3 jessup 15 år siden

Der blev lavet et hav af film i 80'erne med lignende senarier - big var absolut toppen af poppen. F.eks denne her: Like Father Like Son - http://www.imdb.com/title/tt0093418/.
This is just until June
Gravatar

#4 gi-jones 15 år siden

Benway: Du har min dybeste sympati.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 lagoni 15 år siden

#1 - hvorfor..?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 wimmie 15 år siden

Er jeg den eneste der ikke helt kan se det troværdige i at han skulle være en und Matthew Perry?

Synes egl. han var meget cute i Hairspray - men han er da lidt en flødebolle. Håber snart han får nogle mere interessante roller. Det kan jo være han bliver en ny Leonardo DiCaprio :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 Spanner 15 år siden

wimmie (6) skrev:
Er jeg den eneste der ikke helt kan se det troværdige i at han skulle være en und Matthew Perry?


Nej:

Benway skrev:
Her er det så også, at filmens første store kamel skal sluges, for de to skuespillere minder ikke det fjerneste om hinanden i hverken udseende eller mimik, og det lader ikke engang til, at skuespillerne har forsøgt på at efterligne hinanden
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 Riqon 15 år siden

wimmie (6) skrev:
Er jeg den eneste der ikke helt kan se det troværdige i at han skulle være en ung Matthew Perry?

Synes egl. han var meget cute i Hairspray - men han er da lidt en flødebolle. Håber snart han får nogle mere interessante roller. Det kan jo være han bliver en ny Leonardo DiCaprio :)


Selv om jeg ikke forestiller mig, Matthew Perry nogensinde bliver en Leonardo DiCaprio, så må jeg sige, jeg også håber, han snart får nogle mere interessante roller.

;-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 wimmie 15 år siden

#8 Hehe...nu var det jo ikke Matthew Perry der skulle blive en ny Leonardo men den unge hr. Efron ;)

#7 Det må jeg have misset :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 gi-jones 15 år siden

#9: Han kan jo også blive den nye Freddie Prinze Jr.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: