Dét, der får “21 Jump Street” til at skinne igennem en dynge af ligegyldige genindspilninger, er dens viden om, hvad dens forgænger betød for seriens fans. Det er desværre også en overdrivelse af dette, der får den til at vige tilbage fra at være absolut fuldendt. Heldigvis holder den alligevel. “21 Jump Street” har nemlig de ting, der er allervigtigst for en buddy-movie: en god dosis bromance, vitterligt sjove jokes og to hovedskuespillere, der ser ud til at elske hver scene, de er med i.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 11 år siden

Helt enig med anmeldelsen.... vellykket film på alle leder og kanter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 Batsy 11 år siden

Næ interessant, måske kan Tantum noget andet end at se godt ud! Nu mangler vi vidst bare Taylor Lautner men tror jeg nu ikke vil komme til at ske.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Slettet Bruger [1331888313] 11 år siden

Ja, jeg er en kende overrasket, fordi den har også fået fornuftige anmeldelser i USA og jeg regnede faktisk med, at filmen var noget skrækkeligt bras.
Gravatar

#4 Brodersalsa 11 år siden

Filmen er virkelig overraskende vellykket! Det er den sjoveste film jeg har set i et godt stykke tid, så jeg vil nok nærme mig de 5/6 :)
Gravatar

#5 Jb-film 11 år siden

Er det ikke lidt det samme som med filmen Starsky & Hutch,
det handler også om at gøre lidt grin med de oprindelige tv-serier og lave noget nyt?

Vil man have lidt mere drama, så vælger nok de oprindelige tv-serier.
Gravatar

#6 kasperfmn 11 år siden

"21 Jump Street" er den bedste action-komedie, jeg har set i årevis. 6/6 herfra - super vellykket!
Gravatar

#7 the_paki_don 11 år siden

Jeg så filmen i marts efter "The Uncharted Audition", hvor jeg skuffende ikke vandt en rolle i spillet. Men morede mig kongeligt over filem og fik mit humør op, så jeg kan skrive under på, at det er en rigtig god komedie!

5/6!
Gravatar

#8 colocho 11 år siden

Blev bestemt positivt overrasket, 4/6 herfra.
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#9 KhalidHamid12 11 år siden

Synes det var en rigtig god underholdne film. Jeg giver den 4/6. Glæder mig til 2'eren.
Gravatar

#10 Lars.dk 11 år siden

Første gang jeg ser Channing Tatum i en god rolle, normalt er han bare en nu et flødebolle fjæs. Men i denne film gør han det faktisk rigtig godt. Hill er som altid rigtig god.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: