Jeg tror sjældent, at ordet ‘stadig’ er blevet brugt så mange gange som i den her anmeldelse. Og hvis man ikke syntes så godt om “21 Jump Street”, er det måske en meget god indikator for, om man skal tage i biografen igen. Hvis svaret er et ja, vil jeg gerne med, for det er så sjældent, at man kan grine højt, mens man smiler varmt til sine gode gamle buddies, der altid har været der. “22 Jump Street” er ikke en stor film, men den er udført med så meget flabethed, at jeg tilgiver, at den til sidst kører lidt i ring. Alle ting er set før – der er footballkampe, mobberi af nørderne og udstilling af de tomhjernede jocks. Der er de dårlige jokes om at blive skudt i pikken og biljagten i et køretøj, som ikke egner sig til andet end at transportere børn rundt i Tivoli. Men det ved Hill, Tatum og deres kumpaner udmærket godt. Derfor gør de det. Stadig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The Vossen 9 år siden

Kan du bekræfte om det er sandt, at Brad Pitt har en lille cameo i filmen, som det var tilfældet med Johnny Depp i den første?
Gravatar

#2 Metalhammer 9 år siden

#1
Det har han ikke.
Gravatar

#3 Frederik 9 år siden

Er nok lige en tand mere begejstret end anmelderen. En af de sjoveste og mest vellavede komedier i årevis. Jonah Hill er altid et godt grin, men det er Ice Cube, og specielt Channing Tatum, der er guld værd i den her film. En af Tatums reaktioner til en afsløring i filmen er noget af det bedste jeg har set i meget lang tid.
Gravatar

#4 Aggeri 9 år siden

Jeg fandt den direkte elendig og jeg var ENORMT tæt på at forlade biografen. Havde min bror blot sagt det, eller havde jeg havde vi nok forladt filmen efter 30 minutter. Muligvis den dårligste biograf oplevelse jeg nogensinde har haft. Er du gal jeg fandt den ringe.
Gravatar

#5 Collins 9 år siden

#4:

Hvordan endte du i biografen til denne film? Havde du hverken set 1'eren eller trailer til 2'eren?


Anyway, jeg er stort set enig i anmeldelsen: Meget god 2'er.
Og så må jeg sige slutningen(eller måske det nærmere er efter slutningen) var virklig godt fundet på og jeg var flad af grin.
Every passing minute is another chance to turn it all around.

Skriv ny kommentar: