“The 40 Year-Old Virgin” er en dejlig og underholdende, finurlig komedie. Den har sine ekstreme øjeblikke, men derudover holder den sig relativt på måtten, og det tjener blot filmen, når den netop formår at tage den med ro. Tilhængere af Carells gode ven og kollega Will Ferrells filmiske eskapader bør helt afgjort give filmen en chance, og det samme gælder enhver anden, som mener, at sex-komedier er sunket lavere end grauballemanden. “Virgin” kommer næppe til at sidde fast i erindringen i længere tid, men den leverer et frisk og festligt pust efter en lettere skuffende biograf-sommer, hvad angår komedier. Om Andy mister mødommen i filmen, skal selvsagt ikke afsløres her, men hans virkelige alter ego, Steve Carell, har endelig virkelig mistet sin skuespilmæssige mødom og har hermed trådt op på første trin af en forhåbentlig skyhøj karrieretrappe.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 18 år siden

Steve Carell, har endelig virkelig mistet sin skuespilmæssige mødom og har hermed trådt op på første trin på/af en forhåbentlig skyhøj karrieretrappe.


Det gjorde han skam allerede i Bruce Almighty, da han fik (mange af) os til at skrige af grin over hans anchor debut. :-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 filmz-Exitium 18 år siden

#2 Genial scene!

"tegneserie- og actionfigursamling" Er der noget galt i det :( ?
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#3 Hal60 18 år siden

Glæder mig til at se filmen... Har hørt meget godt om den efterhånden!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#4 davenport 18 år siden

Mødom er bare så grimt et ord, Johan! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 filmz-befun 18 år siden

uh ja den er på topview listen! SKAL SES. og hvis jeg glipper skal jeg sparke mig selv i røven 3 gange. :D
Gravatar

#6 The Insider 18 år siden

#4, I know, det tog også mange timer og spandevis af blod, sved og tårer at få tvunget mig selv til at nedfælde det! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 davenport 18 år siden

Især blod :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 The Insider 18 år siden

Jeg har allerede sagt for meget... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 filmz-bastian 18 år siden

Jeg må indrømme jeg var skuffet over filmen, den lægger op til en del sjov lir i starten, men det dør allerede hen efter 40-50 minutter, hvor den så egentligt bliver ret så langtrukken. Der er en del sjove scener i den, men er på ingen måde på højde med så mange andre teen/sex/comedies der er kommet ud de sidste par år. Ville nok give den 5/10.
Gravatar

#10 filmz-herskegut 18 år siden

Fik endelig nosset mig sammen til at bruge fribiletterne til den her film igår, havde ikke de store forventininger..

Men jeg blev overrasket :-D
Synes virkelig at den var kanon morsom!! grine højlydt da han fik voks behandling :D hahaha
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: