“50 First Dates” er en lidt ujævn, men hjertevarm romantisk komedie, som selv modstandere af Adam Sandler bør give en chance. Diskens AV-præsentation er desværre ikke synderlig imponerende, og filmens tilhængere vil nok også studse over, at denne Blu-ray indeholder mindre ekstramateriale end dvd-udgivelsen, så det er blot de mest trofaste fans, som bør overveje at købe “50 First Dates” igen. De, der ikke tidligere har investeret i filmen, kan med god samvittighed føje den til indkøbssedlen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 14 år siden

Jeg erklærer mig helt igennem enig i anmeldelsen og karakteren :)

Tydeligvis har du selv haft en kæreste med mangelfuld hukommelse samt boet på Hawaii - good work ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 The Insider 14 år siden

Puha, det er jeg glad for at høre, wimmie! Jeg har brug for al den støtte, jeg kan få nu med de nye anmeldelsesreglementer. Jeg har siddet frossent og stirret på omslaget til Dexter Sæson 2 i dagevis nu... fuldstændig ude af stand til at gøre dét, som der naturligvis skal til, før jeg kan bedømme serien ordentligt...

Nå, så kaster jeg mig over "Kramer vs. Kramer" på Blu-ray i stedet, så hvis de vil have mig undskyldt... jeg skal lige ud og finde mig en kone, få et barn, vente til han bliver lidt ældre, opføre mig som et fjols så konen smutter og dernæst kæmpe om forældremyndigheden, før jeg sætter mig ned ved tastaturet. Ses om et par år!
War. War never changes.
Gravatar

#3 elwood 14 år siden

Billede 1
Haha Look someone is trying to fix the light, where is Bale, when you need him

Billede 2
Rob tager hver rolle med største seriøsitet

Rob This Is my Oscar movement, I can feel it

Billede 3
Jon Lovits er ikke hel tilfreds med sin "cameo"

Jon Lovitz Okay this is Humiliating...

Look you wanted to be in the movie, this was the part I could get you so shut the fuck up!

Jon Lovitz But why can't I just were a mop like Rob does, I could be a great Mop guy

Billede 4
Crap! I think im being followed... yep it's Adam Sandler, that creepy guy

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 The Insider 14 år siden

hahaha, blandt dine bedste, elwood!
War. War never changes.
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

som highland siger, jeg er åbenbart i mit es for tiden 8-)

Var lige ved og finde på noget med at adam sandler blev forfulgt, men så tænkte jeg det var sjovere og lave det til dyret (pinligt er det en pingvin eller hva fanden!) som følte sig forfulgt.

Nåja og Jon Lovits hader jeg, undtagen som Artie Ziff i the simpsons.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Highland Park 14 år siden

Fantastisk elwood - især toeren og treeren! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 wimmie 14 år siden

#2

Hehe :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 tiany 14 år siden

Der sker bare noget godt når man sætter Adam Sandler og Drew Barrymore sammen. Synes både The Wedding Singer og 50 First Dates er herlige film.

@Elwood - :D
Valar morghulis
Gravatar

#9 wimmie 14 år siden

#8

Enig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 dyg 14 år siden

#8 - Helt enig!

Hmm, jeg føler mig lidt feminin nu, jeg må hellere skynde mig at slå et dyr ihjel, så jeg kan føle mig macho igen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: