Filmens skavanker havde været lettere at sluge, hvis actionsekvenserne havde leveret varen. Men alt for ofte ryger spændingen fløjten i et ocean af hæslige computereffekter, som smadrer filmens illusion og afholder seeren fra at føle, at der er fare på færde. Starten, som afbilder A-Teamets første mission, er blændende, men man kommer hurtigt til at savne de reelle stunts med reelle mennesker og reelle fartøjer, som serien var spækket med – især under den sidste akts irriterende inferno af computergenereret ild og fyrværkeri. Jovist, filmen omhandler et A-hold, men dette er på næsten alle leder og kanter en B-film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 kasperfmn 13 år siden

Mekhlin (10) skrev:
Kasper F. Nielsen (8) skrev:
Dette er en af de dårligste film jeg har set inden for de sidste par år. Kan absolut ikke anbefales.

1/6


Så kan du da ikke have set ret mange film...

Jeg synes filmen var underholdende og den leverede varen. Hvis man (som mig) tager i biffen med forventningen om at se en ultra b-film, så bliver man positivt overrasket...


Nej jeg har simpelthen udelukkende ventet på denne begivenhed, og har ignoreret alle andre udgivelser.

Sjovt nok når jeg har betalt 75 kr. for en film, så forventer jeg ikke at det er "ultra b-film"-crapfest. Man kan blive positivt overrasket over alting, så længe ens forventninger er langt nok nede, men efter Smokin' Aces forventede jeg bedre af Carnahan end en pivringe actionfilm med uinteressante actionsekvenser, forfærdelig tåkrummende dårlig humor, dårlig CGI og et kedeligt plot.
Gravatar

#12 filmzkim 13 år siden

Orh, jeg har da hørt meget positivt om filmen :)
Det skulle kun være computereffekterne, der var et minus ved filmen.
Gravatar

#13 gizmomis 13 år siden

Tjah jeg var nu rigtig godt underholdt.. synes det var action i den bedre del og mange sjove indslag :-)
Gravatar

#14 HG 13 år siden

KEiZ (1) skrev:
Tja. charlies angles bare med bad boys :-(
Det er uroligt de ikke har højre grad af stil i hollywood


Nu ville det da være lidt af en overdrivelse at påstå, at de i Hollywood kun laver stilige film..!
[...].The woman's head lolled stupidly. No living companion was ever so agreeable.
Gravatar

#15 djibyman2-the seque 13 år siden

Jeg syntes at det var en fantastisk tribute til 80´er serien, de havde ikke ændret på så meget, de har holdt sig til historien modsat til Mission impossibel, hvor de starter 1´eren op med at dræbe hele holdet, og lave den om til james bond på speed, her forholder denne film sig tro til historien og karakterende, lidt b-film, ja, men seriøst har i ikke set serien.
Jeg følte mig underholdt lige fra start til slut.
Gravatar

#16 Tegningen 13 år siden

Jeg blev meget positivt overraskede og følte mig rigtigt godt underholdt hele vejen igennem. 4 eller 5/6 her fra.

Skriv ny kommentar: