Michael Caines fravær af rollelisten mærkes tydeligt. At den første film fungerede rimeligt skyldtes i høj grad hans fornøjelige præstation. Selvom Sandra Bullock måske ikke er nogen voldsomt talentfuld skuespiller, så har hun dog en sødmefuld karisma, der gør det svært ikke at synes om hende. Hendes udstråling drukner dog fuldstændigt i denne film.

Der er ikke meget pænt at sige om “Agent Catwalk 2”. Den er ikke sjov – faktisk slet ikke. Instruktøren John Pasquin har tilsyneladende ingen synderlig sans for timing. Selv vittigheder der måske har set ud til at virke på papiret, tabes på gulvet. Som om det ikke var slemt nok, så skal vi også udsættes for en særdeles kvalm moralprædiken om at finde de indre værdier – ikke en let opgave i en så hjerteløs film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Exitium 19 år siden

Den skal jeg kraftedme heller ik se! Sådan en tøse film!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3397253665] 19 år siden

#1 Me neither!!! Den lyder fandme dårlig!!! Værre end 1'eren, og det siger ikke så lidt... :o)
Gravatar

#3 filmz-saudoo 19 år siden

#2 hehe.. nej etteren var saftsusme dårligt.. :O
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3397253665] 19 år siden

#3 Ja, og hvis 2'eren så er endnu værre - hvorfor skulle man så bruge penge på det??? :o)
Gravatar

#5 morten8546 19 år siden

havde heller ikke regnet med at den var til mere end 1 eller 2 :)
Angela Dodson: "Are you going down?!?"
John Constantine: "Not if i can help it."
Gravatar

#6 lagoni 19 år siden

Jeg kunne nu egentlig godt li' etteren. Det var langtfra stor filmkunst, men specielt Caine (som åbenbart desværre mangler i denne) klarede det godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-nifelheim 19 år siden

arhhhh endnu en film jeg under ingen omstændighed vil se...takker for anmeldelsen :o)
You have nothing to contribute to this, so stay the fuck out! - Kevin Spacey
Gravatar

#8 Bardoboy 19 år siden

1'ern kunne jeg godt lide, rigtig sjov.. ved ikke med 2'ern ser den nok engang når den kommer på dvd..
Gravatar

#9 jessup 19 år siden

Hun er nu ellers meget god til 2'ere - Speed 2 var den bedste 2er siden Godfather 2. Hun burde fanme tage nogle roller i independent film så vi kunne får lidt respekt for hende.
This is just until June
Gravatar

#10 filmz-gub 19 år siden

Hmm... Syntes den var oki.. den havde sine op og sine nedture.... Det bedste var hendes nye stylelist der ligesom i den 1 var det bedste...

Skriv ny kommentar: