På kommentarsporet udtrykker Paul Anderson ærgrelse over, at man ikke længere kan bygge en film op på samme måde, som Scott gjorde det med “Alien”, fordi publikum ikke længere har tålmodighed til karaktertegning og stemningsopbygning. Der må med andre ord gemme sig nogle inkompetente instruktører derude et eller andet sted, som ikke ved, hvordan man laver kvalitetsfilm, men bare langer den ene indholdsløse actionfiasko efter den anden over disken. Nogen som bidrager til en udvikling, hvor genrefilm bare bliver dårligere og dårligere. Hvis man så bare kunne udpege disse rådne æbler for Anderson, så han kunne skaffe dem af vejen og lave de film, som han mener vi fortjener, ville fremtiden med garanti se meget lysere ud for alle filmelskere. Men den – ligesom dvd’en – køber vi ikke.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-frostfang 19 år siden

#50, jeg syntes det er fantastisk, at du er så vild med den film! Dine velargumenterede, for ikke at nævne velstavede, synspunkter, tyder jo på at du er en fornuftig filmelsker, som satser på kvalitet, frem for uhyggeligt, kalkuleret hollywood metervarer. Det er godt at se at der er folk som dig, der er skyld i, at instruktører som kære Mr. Anderson får lov til at blive ved med at udgive disse fantastiske cinematiske mesterværker!!! Bliv ved med at støtte den politiske korrekte Hollywood maskine, så vi kan få mere af den slags!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#52 filmz-Bruce 19 år siden

#48 Siden du ikke ved det, så er Rottentomatoes og Metacritic anmeldelser på nettet OG i aviser af film, som plejer at give et godt indtryk af en films kvaliteter. Aviser som NY.Times, LA Times, Boston Globe, Village Voice, LA Weekly, Hollywood Reporter, TV Guide, Variety, Empire, Chicago Tribune, Dallas Observer, Reelviews, Philadelphia Inquirer, Slate, Chicago Reader, New York Post, New York Daily News, Austin Chronicle, San Francisco Chronicle.

Online statistiker kan man ik renge med


Set i relation til ovenstående, så er det ikke ikke just velovervejet endsige velformuleret.

det sku ik mange som gidder gå ind og bruge tid på at skrive deres mening, som sagt før alle dem som jeg kender og har snakket med om avp, blev underholdt godt og grundigt, ingen sagde noget dårlig om den undtagen at den var lidt for kort


James så er den hellige grav jo velforvaret. Jeg vil fluks kontakte Gallup og gøre dem opmærksomme på, at der her er en kontrolgruppe i den danske befolkning, som altid ligger inden med den rigtige holdning til film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#53 filmz-brint 19 år siden

Total i orden Tømmermænds film. 110% i orden. Man skal bare længe sig tilbage, slukke for ens fornuftige sans og så bare se film. God underholdning.
Gravatar

#54 SteeN! 19 år siden

#53 Det er fordi det er teenage-action-gyser man skal ikke tænke eller noget bare nyde lortet.. Giver dig ret Brint
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#55 mimic 19 år siden

frostfang, så kan jeg jo sige det samme med dem som elsker tarentino film, godt at i bliver ved med at se tarentino film, for så laver den klovn bare flere mærkelige og kedelige film hvor det bedste ord i deres ordbord til at lave filmen er FUCK, og jeg har ik sagt jeg elsker avp, kan bare ik se det store i vejen med den, da jeg stor alien og predator fan synes jeg avp var lidt bedre end predator 2, og en del bedre end alien 4, aliens er stadig number 1, og så alien 1 nr 2, og kunne egentlig godt lide alien 3 så det nr 3.
Gravatar

#56 filmz-Bruce 19 år siden

En tolk eller en Enigma maskine ville ikke være helt af vejen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#57 filmz-frostfang 19 år siden

så længe du ikke formår at få dine synspunkter frem uden at fremstå som en ordblind 14-årig, burde du nok holde lidt igen med dine kommentarer. Men okay, du er jo så tydeligvis også målgruppen for den slags pengehungrende hollywood produktioner. Normalt har jeg ikke noget imod en hjernedød actionfilm eller to en gang imellem, men når en instruktør vælger at skide højt og flot på allerede fremsat baggrundshistorie, er der ikke noget at sige til at man er en smule bitter på jeres slags. Men som mange andre har sagt, as long as you keep paying to see it, Paul WS Anderson will keep making them. Og til Mimic, det betyder at så længe dig og din slags bliver ved med at betale for at se det, vil Paul WS Anderson blive ved med at lave det!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#58 mimic 19 år siden

og så længe folk som jer betaler for at ser tarentino film bliver han sku ved med at lave alle de skændsels film, og man er fandme lav af at menneske, når det eneste man kan forsvare med er at kalde en ordblind, hver glad for jeg ik er hos dig nu, sådan nogle folk som dig skulle fandme have tæsket noget fonuft ind i skallen, og du siger sådan nogle som mig, hmm jeg er i tyverne fætter guf, og som sagt før har jeg kun læst på nettet at der folk som ik kunne lide avp, men okay hver sin mening, så derfor må DU acceptere at der er folk som godt kan lide avp, og der folk som godt kan lide tarentino film. så hold dig til det du kan lide istedet for at svine andre folks filmsmag til, når den kan være lide så god som din egen, der ingen som kan sige hvad er en rigtig og god filmsmag, det op til den enkelte, og derfor pisser det mig at at folk sviner avp så meget til på nettet, istedet for at bare lade den være, når der er masser af folk som godt kan lide den.
Gravatar

#59 filmz-frostfang 19 år siden

det sjove er, at jeg ikke på noget tidspunkt har nævnt at jeg er glad for Tarantino, så det er meget godt du antager det... Jeg kan nu meget godt lide hans film, men syntes klart at manden er overvurderet i forhold til så meget andet. Som jeg skrev før, har jeg ikke noget mod actionfilm uden mening, men en film som AVP er bare beviset på pengegriske studiefolk, som skider højt og flot på de gamle films fans og i stedet for serverer engang ligegyldigt opkog af latterligt skuespil, dårlig klipning og en instruktør, der burde skamme sig. Men det redder dig stadig ikke ud af, at din argumentation er latterlig. At du er nød til at true siger vist det hele. Jeg burde have bedre ting at tage mig til end det her, men jeg har jo ikke AVP, såeh...
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#60 mimic 19 år siden

tjaa det din mening at du synes avp har dårlig skuespil og at den skider på de andre film, syntes jeg bestemt ik, syntes den er meget tro til sin forrige film, og gør alien og predator unvierset størere, og skuespillet var der intet i vejen med, baghistorien med at menneskerne betragtede predatorne som guder fandt jeg ret spændende og interresant, selvføligekig er den langt fra en aliens film, men den var sku god nok. Jeg er forresten meget enig med den her anmelder om filmen

http://www.comingsoon.net/news/reviewsnews.php?id=...

Skriv ny kommentar: