Desværre lever “Alle er 100% assholes” slet ikke op til det materiale Wulff og Morgenthaler normalt disker op med i deres tegneseriestriber. Lige som indholdet, er ekstramaterialet på denne dvd under middel. Denne dvd kan kun anbefales til meget dedikerede fans af Dolph og co.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 akerman 18 år siden

synes aldrig rigtig serien fængte hos mig, selvom jeg tidligere var enorm fan af striberne (kvaliteten ER altså dalet på det seneste år her) - hvornår kommer white ninja med et tv-show..

tilbage med kissermeyer basic og normaler weize tak :D
Gravatar

#2 vapor 18 år siden

Dolph er genial. :)
Gravatar

#3 filmz-kain- 18 år siden

Fik desværre aldrig rigtigt set så meget af denne serie, men jeg er til gengæld fast seer på den nye serie "Wulff og Dolph" som jeg mener er genial.
Gravatar

#4 filmz-darthfrede 18 år siden

Jeg ELSKER "Wulffmorgenthaler" (både tegneserien og tv-serien) og selvfølgelig også "Wulff & Dolph".
Jeg synes dog denne dvd er en stor skuffelse. Hvor er Dolphs hadeliste, hans udspring fra stige, hans DMA-interviews og ikke mindst hans "voksbehandling" af Wulff!?! Hvor er Asger Lesniak?! Og hvor... HVOR!... er det timelange dokumentar-program som blev sendt i fjernsynet (og som kan downloades fra deres hjemmeside)?!?!?!

SHOWET I FJERNSYNET: 4.5/5
DENNE DVD: 2/5 (og det er KUN pga. Dolphs menuer og brevkasser)

Som Dolph ville sige det:
Nogle møgbelortede freaks har stået for produktionen af denne dvd! Er du en af de mange slaver, så bare se "Showtime" på DR, lyt til "LOC" eller køb denne dvd. Men er du en rigtig killer som Prins Joachim eller BS Christiansen (med det smukke overskæg), så skal du downloade afsnittene fra hjemmesiden! FOR HELVEDE! Ingen penge til denne kommunistiske pengemaskine! SÅDAN!!!
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#5 filmz-Exitium 18 år siden

"Du er et svagt menneske wulff!"
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#6 MuManden 18 år siden

Jeg må så indrømme at dette program aldrig fængede mig, det eneste jeg syntes var sjov, var en sang fra dem, som jeg hørte i P3 engang.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#7 Æsop9000 18 år siden

Doplh is my master now
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#8 filmz-melian 18 år siden

Det er et undermenneske der taler B-) hov undskyld... ahemm...

DET ER ET UNDERMENNESKE DER TALER!!
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#9 filmz-Bartman 18 år siden

Hva fanden er det også lige der går glat..? hvorfor ik bare lave en dvd med alle afsnitne istedet for at dele det op som de har gjordt det!..
Gravatar

#10 filmz-vingen123 18 år siden

det er for god jaaa dolph er god hih den beste

Skriv ny kommentar: