Filmens problem er ganske enkelt, at den ikke er særlig sjov, og selvom Owen Wilson gør sit bedste, så er han temmelig fejlcastet i en rolle, der kræver en person, som bedre formidler følelsen af at blive pinligt berørt. Til gengæld så liver sagerne betydeligt op i sidste akt, da karakterskuespilleren Richard Jenkins dukker op som aldrende scorekarl og ubesværet stjæler samtlige scener.

Kun lejlighedsvist får Farrelly-brødrenes gamle vanvid mulighed for at skinne igennem, og når det endelig sker, er det mest i form uopfindsom pølle-humor, onanivitser og nøgenhed. Med lige meget hjælper det: Alverdens blotlagte bryster og dinglende lemmer kan ikke få denne komedie op at stå.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 BN 12 år siden

Alverdens blotlagte bryster


Men nok næppe Christina Applegates!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 Riqon 12 år siden

Selv plakaten indrømmer, at de ikke har haft held med sig siden "Vild med Mary". "The Heartbreak Kid" ville sandsynligvis komme med på min top20 over værste komedier, jeg nogensinde har set (der er ellers mange elendigheder i den genre).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 gladiator 12 år siden

Nu så jeg den i går, og synes faktisk slet ikke den er særlig slem... Må ligesom med Scream 4 bøje mig for underholdningsværdien, og se bort fra en enkel handling.

Owen Wilson er kanon i denne rolle som en familiefar der slet ikke tænker over sin handlinger når en lækker pige kommer forbi, mens Jason Sudeikis er en absolut krudttønde = ganske sjovt makkerpar!

Ved ikke hvad man kræver for at blive underholdt efterhånden, men det virker som om det er meget mere end en ganske god og simpel komedie...?

Ja gu' slutter den som alt andet, og den har nogen gevaldige klichéer som makkerparret bare gør bedre, men den har også nogen scener hvor jeg var tæt at græde af grin, bl.a. en scene hvor Wilson og Sudeikis bagtaler et helt selskab de er hos, uden at vide at de bliver overvåget af de selv samme mennesker.

Så hvis man mangler en lørdagsfilm, så kan jeg varmt anbefale den. Hele salen grinede hvert fald indtil flere gange igår! :)

4/6

Skriv ny kommentar: