Af mange årsager kunne man godt have tilladt sig at have haft nogle positive forventninger til Michael Bay og co.’s genindspilning af “The Amityville Horror”. Men bag filmens skønne facade gemmer der sig meget lidt af egentlig værdi. Dvd’en byder på en ganske hæderlig billedside og to fabelagtige lydspor. Ekstramaterialet er nogenlunde, men ikke ligefrem grundvoldsrystende. Denne udgivelse er udelukkende tiltænkt filmens tilhængere eller gyserfans, der er irriterede over, at der står for mange penge på bankkontoen. Filmen er også udkommet i en 1-disc udgave uden den ekstramaterialepakkede disc 2. Hvis du vælger at gå efter denne så træk da to point fra vurderingen af ekstramaterialet og et enkelt fra vurderingen af dvd’en som helhed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bohemian 18 år siden

Tjoe..synes den er fin nok ; )
Free in serenity.
Gravatar

#2 filmz-tom welling 18 år siden

Den er okay. Jeg så lige amityville 2, den der vist hedder på dansk: A-huset Gud glemte. Den er faktisk rimelig uhyggelig.
Gravatar

#3 filmz-The Omen 18 år siden

The Amityville Horror er et tusinde gange bedre remake end The Texas Chainsaw Massacre. Hér foelte jeg virkelig uhygge og angst meget mere end blot at se Letherface, der render ligegyldigt rundt i skoven med sin motorsav.
Filmen har ganske udmaerket skuespil, effekter, musik og billeder. Se denne film, hvis du vil gyse en aften. Den i min mening alle pengene vaerd!

(Se ogsaa originalen)
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#4 filmz-warcow 18 år siden

Jeg er ret enig med anmelderen. Ringere film film skal man lede længe efter! Min ven og jeg begyndte at grine i biografen da der var så utrolig mange klicheer og det hele var så forudsigeligt :P På et tidspunkt troede vi faktisk det var en parodi..
Gravatar

#5 filmz-levis 18 år siden

Denne film såvel som originalen er en omgang vederstyggeligt bras.

Ville dog til hver en tid - trods den enormt belastende Ryan Reynolds - vælge den nye frem for originalen.
Gravatar

#6 filmz-Killendahl 18 år siden

Det lyder godt :) men har ikke set den =D i nu ;)
Gravatar

#7 darkwizat 18 år siden

Jeg syntes at dette er et godt remake, som faktisk os er den eneste gyser fra usa der har skræmt mig bare lidt i længre tid, 5/6 her fra.

Skriv ny kommentar: