Klik her for at læse meget mere om Matrix-trilogien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kram 20 år siden

En DVD man bare må eje. Jeg har ikke nok roser for denne DVD udgivelse, den er ganske enkelt et kæmpe mesterværk! Selvom man ikke engang er Matrix-Fan, vil man uden tvivl kunne lide de fantastiske historier som bliver fortalt, og hvordan de bliver fortalt, det hele er så sindsygt godt sat sammen. Hvor er det bare fedt, så fedt!

Vil sige at jeg er 99% enig i anmeldelsen af denne DVD, pånær at "Beyond" på ingen måde er en skuffelse, tværdigmod synes jeg, og utrolig mange andre i følge diverse AniMatrix boards rundt omkring i verden, at "Beyond" faktisk er den bedste af alle historierne, og her må jeg absolut være enig, jeg synes den er meget betagende og rigtig fedt fortalt. Måske anmelderen har et lille had til små irriterende børn da? - Haha - :P Men jeg må virkelig se mig uenig i at "Beyond" skulle være dårlig, den er både visuelt flot, har en rigtig god stemning, og er en fantastisk historie, selve konceptet i den fortælling er jo god, og forklarer jo et lille stykke af matrix universet. Desuden er den da rigtig sød, pga. pigen og katten.

Personligt håber jeg virkelig at der kommer en AniMatrix 2. AniMatrix slår Matrix 2+3 med flere længder.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 Skobbolop 20 år siden

hahaha.. 10 millioner simpelthen.. :D:D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#3 Kram 20 år siden

Nah fjernede det Skobbo. :) Skulle lige smide det andet ind, nu hvor jeg overså at vores kære anmelder kritiserede "Beyond"-filmen. Det kan vi jo ikke have. :D

Men så smider jeg det ind her. :P

Giver AniMatrix 10 millioner kameraer!
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#4 filmz-psykopatrick 20 år siden

Den skulle have en mia mio. MEN så skal den ikke købes i MerliN :p!!!
Det er det fedeste, hvis man ikke har set den, saa skal man ikke se Reloaded! Saa giver det ikke mening!
p.S jeg skriver saa, med aa fordi min ä tast eri stykker :D
-----
Gnomes: Time to go to work, work all night. Gotta get underpants we. We won't stop until we have underpants. Lots of yummy pants we.
Gravatar

#5 filmz-psykopatrick 20 år siden

p.s jeg så den til verdens premier i silkeborg!!!! kl. 15,30
-----
Gnomes: Time to go to work, work all night. Gotta get underpants we. We won't stop until we have underpants. Lots of yummy pants we.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3140572885] 18 år siden

Der er store udsving i kvaliteten... Så er det sagt... Nogle er kortfilmene vil jeg give 6 andre får kun 1...

Men de gode er sq for seje:)

Skriv ny kommentar: