“Apartment 1303” er på alle leder og kanter noget nonsens og det rene tidsspilde. Udover at der spilles på samtlige klichéer i gysermanualen (vel at mærke ikke på den fede ”vi ved nøjagtig, hvad vi laver”-måde), så emmer resten af produktionen ligeledes af uacceptabel dovenskab og inkompetence. Til gengæld byder udgivelsen på et flot transfer og et perfekt lydspor, så hvis man er til… Eller vent, nej… bare lad være.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 10 år siden

Vrøvl. Det her er en af de sjoveste film i mange år. Sjældent har jeg grinet så højlydt og så ofte i en film, som tilfældet var med denne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 moulder666 10 år siden

Lord Beef Jerky (1) skrev:
Vrøvl. Det her er en af de sjoveste film i mange år. Sjældent har jeg grinet så højlydt og så ofte i en film, som tilfældet var med denne.


Hehehe - så anmelderen har simpelthen ikke forstået, at det drejer sig om en spoof-film? :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 Highland Park 10 år siden

Jeg takker i hvert fald igen de danske filmdistributører for ikke at lade mig spilde en biograftur på dette dilettantiske makværk!
Men derimod en tur i hjemmebiografen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 10 år siden

#2 jeg tror helt bestemt den er bevidst om sin dårligdom i hvert fald. Jeg har svært ved at se, at det humor den byder på, ikke skulle være 100% med vilje.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Sjølle 10 år siden

Åh ha, det her kommer til at koste mig penge. Jeg har en eller anden sær fetisch med, at jo dårligere anmeldelser, jo større lyst får jeg til at købe filmene. Jeg ELSKER simpelthen når det er så ringe, at de er ufrivilligt komiske :-) men det er en hårfin balance, mellem at de bare er pisseringe, og så ringe at de faktisk er "gode" :-)
Gravatar

#6 moulder666 10 år siden

Sjølle (5) skrev:
Åh ha, det her kommer til at koste mig penge. Jeg har en eller anden sær fetisch med, at jo dårligere anmeldelser, jo større lyst får jeg til at købe filmene. Jeg ELSKER simpelthen når det er så ringe, at de er ufrivilligt komiske :-) men det er en hårfin balance, mellem at de bare er pisseringe, og så ringe at de faktisk er "gode" :-)


Så bliver det ikke "bedre" end "The Room"!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 Riqon 10 år siden

Mmmmm, lort serveret på sølvfad :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg synes så, at denne er sjovere end The Room.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 moulder666 10 år siden

Lord Beef Jerky (8) skrev:
Jeg synes så, at denne er sjovere end The Room.


Wow - ok, så rykkede den lige op til en "must see while intoxicated" status for mig! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: