Klik her for at læse et interview med de to danske komikere Povl Carstensen og Thomas Wivel i forbindelse med “The Aristocrats”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jessup 17 år siden

Jeg er virklig glad for filmen. Ved at lade de forskellige komikere fortælle joken på deres måde får vi ikke kun beksrivelser af forskellige former for dyresex og incest men forskellige former for tilgange til humor generelt. Den er den bedste film om humor jeg har set, men hvis man lader sig ryste af emnerne i sin grundvold går mange af detalierne tabt. Jeg holder især af Kevin Pollacks udlægning af joken som Walken ville have fortalt den - ham der fortæller den som Liza minelli ville have fortalt den - hende der fortæller den som om hun selv var med i joken - de ældre komikere som nærmest danser og hopper rundt mens de fortæller den (vaudeville) osv. osv. - en rigtig god film som giver en god indsigt i hvordan professionelle komikeres tilgang - den er selvfølgelig også meget morsom.
This is just until June
Gravatar

#2 akerman 17 år siden

Infantilt :(
Gravatar

#3 filmz-ireman 17 år siden

Nu er det sikkert fordi jeg er standup nørd, men jeg elskede den film... virkelig nogle klassiske catch-frases og udtryk i denne film.. Klar anbefaling til folk der har hang til den lidt mere provokerende humor :P
Gravatar

#4 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg grinede i den grad over denne lille perle - kan anbefales.

Gravatar

#5 dyg 17 år siden

Jeg har lige set den, og er også kommet i godt humør. Fanastisk sjov lille film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-vassago 17 år siden

Fandt den i den grad kedelig, der var alt for få steder hvor man grinte, men Pollack, Saget samt Penn og Tellers var hylende morsomme. Kvaliteten af lyden og optagelserne var dog "rystende" ringe.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-Soren 17 år siden

Kom til at tænke på den lille bog du lavede engang Johan, da jeg læste den her anmeldelse. Kunne godt forestille mig filmen var lige noget for dig ;-)
__________________
......
Gravatar

#8 The Insider 17 år siden

Hehe, ja, den bør næsten også filmatiseres en dag ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 filmz-Soren 17 år siden

Og lets face it, chancerne for at du bliver ringet op af et filmselskab en dag i en ikke alt for fjern fremtid, er forholdsvis store ;-)
__________________
......

Skriv ny kommentar: