“Arthurs julegaveræs” er en sød og charmerende julefilm proppet med finurlige figurer, flotte billeder og originale ideer. Selvom filmens midterdel er lidt sløv, er den et must for alle juleglade børn og barnlige sjæle. Ekstramaterialet er ikke just værd at skrive et julekort om, men 3D-transferet er blændende, og lydsporet er fremragende, så hvis du glemte at smide “Arthurs julegaveræs” ind under juletræet sidste måned, er det oplagt at give filmen en velfortjent chance nu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Morpheus 11 år siden

Jeg var også rigtig godt underholdt af filmen og blev bestemt også overrasket over hvor god den faktisk var. Stemmeskuespillerne gør det skide godt overfor hinanden (Hugh Laurie!) og animationen er også rigtig fin. Det er helt sikkert en bluray jeg skal have hjem til næste jul, så den kan komme med i den årlige julefilms gennemgang i løbet af december.

Rigtig god anmeldelse Insider, velskrevet som altid. Og hvor er det fedt den startede i Århus!
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Tusind tak! :-) Og ja, det var sgu ret sjovt, at den begyndte i Danmark. Jeg var mildest talt overrasket!
War. War never changes.
Gravatar

#3 elwood 11 år siden

Hvornår så du den her ?

Er det ikke lidt sjovt og se Julefilm i Januar eller ?

Lyder ganske munter men damm Claymation FTW! Wallace and Gromit er jeg vokset op med, ved ikke rigtig om jeg vil betegne Wallace som en oldning, som du skriver dog :)

Skal også lige ha set deres anden film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 skittlez 11 år siden

Aardman FTW! Det kan godt være at salgstallene ikke er med dem, men filmene er altid et sted mellem vildt fede og geniale. Og så har de hjertet på rette sted. Den her er ingen undtagelse.

Samtlige deres spillefilm har været 4/6 eller over for mig, og deres kortfilm er legendariske (har både dvd'er med Creature Comforts, alle W&G samt deres andre klassikere - elsker stop-motion).
http://www.facebook.com/DampMusik

Skriv ny kommentar: