“The Aviator” har på mange måder de typiske træk som tit følger storfilmene. Den har udseendet og skuespillerne med sig, men er også for lang og for luftig. Men på trods af det, er vi alligevel også i Scorsese-land, stedet hvor dæmonerne er stærkere end englene og det tekniske apparat forstår at afsløre dem, men helt så interessant som tidligere bliver det dog ikke.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Tylerdurden 19 år siden

Show me all the blueprints. Show me all the blueprints. Show me all the blueprints... show me all the blueprints... show me all the blueprints... show me all the blueprints...
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#22 filt 19 år siden

#19, det virkede da fint?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#23 davenport 19 år siden

Bingo was his name, O

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 filmz-kawýn 19 år siden

Jeg synes at den var god, det var fedt at se ham genbruge samme virkemidler ved orkestret som han brugte i New York, New York.
Og jeg synes at slutningen er god netop fordi den vedholder det mysteske ved hans liv.
Gravatar

#25 filmz-sanjo 19 år siden

God film, men en anelse for lang. Synes at man går ud af biografen med mange spørgsmål.

F.eks
Hvorfor får han de anfald? Hvorfor er han så ræd for beskidte ting, har det noget med hans barndom at gøre.? I midten af filmen, når de er i gang med at lave den store flyvemaskine (Hercules), ser vi en mand som fejer noget, har man set ham i starten af filmen?


Mange spørgsmål men lidt nysgerrig :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#26 Old Son 19 år siden

#25 I starten af filmen ser man
Howard som barn blive badet af sin mor, mens hun fortæller ham, hvor mange dødbringende sygdomme, der lurer på ham alle vegne.
Børn er jo nogle letpåvirkelige størrelser. Ham manden
ser man kun den ene gang, men Howard er bange for ham, fordi han ser gammel og syg ud.
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
Gravatar

#27 filmz-sanjo 19 år siden

#26
Præcist, men det er ligesom at den gamle mand har en har noget at gøre med hans barndom, men ser et hurtigt flashback, som viser den gamle mand da han var ung. Så han har set ham før.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#28 Old Son 19 år siden

#27 Gør man? Det har jeg misset.
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!

Skriv ny kommentar: