“Babe” er simpelthen ikke til at stå for. Tænk, at en familiefilm om en sød, talende gris er blevet til en så opløftende fortælling om menneskets viljestyrke. Desværre er BD-udgivelsen ikke af samme kaliber som filmen. Lydsporet er glimrende, men transferet skuffer, og det samme gør det manglende ekstramateriale. Men “Babe” fortjener under alle omstændigheder at befinde sig i et ethvert hjem, hvor der er børn og andre barnlige sjæle til stede.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 gi-jones 13 år siden

Insider: Mener du ikke en Buddy Cop film?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 The Insider 13 år siden

hehehe, genius!
War. War never changes.
Gravatar

#13 evermind 13 år siden

LOL! Den gad jeg godt se ... :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14 BN 13 år siden

Åkepool (3) skrev:
Nej nej, det er jeg da udemærket klar over, jeg hygger mig bare tit over BN's lovprisning af den hist og her.


Hmm ... Bortset fra tråden med min Top 200 har jeg da ikke skrevet om 'Babe' ret tit?

Det er Star Wars 1-3 jeg er berygtet for at tale positivt om - ikke de to Babe-film. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 Sweetiebellefan 13 år siden

Velfortjente Oscars.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16 Muldgraver 13 år siden

#14
Sandt nok især de der stjernekrigsfilm, men bestemt også grisefilmene.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17 Kruse 13 år siden

BN (14) skrev:
Hmm ... Bortset fra tråden med min Top 200 har jeg da ikke skrevet om 'Babe' ret tit?


Tjaa, det ved jeg nu ikke. Her er et udpluk af nogle af dine seneste indlæg og så kan du selv vurdere om du skriver for meget om "Babe":

BN skrev:
Watchmen - 6/10 (Er ikke i nærheden af Babe)


BN skrev:
Nej, jeg ser projektet ikke dø. Jeg ser det blive en realitet, men blot en for mig at se UINTERESSANT realitet ... indtil jeg ser, at et hav af fans af Bourne-trilogien lovpriser 'Bourne Legacy' - i så fald bliver jeg nok nysgerrig. ;-)

Så holder jeg mig til Babe!


BN skrev:
Tak for linket. Også ret effektiv filmmusik. Men ikke ligeså effektivt filmmusik som i Babe


Manipulation kan have forekommet :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18 Batsy 13 år siden

Ik mobbe den stakkels Bobsy Nut. Han er lidt nuts, he cant help it :/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19 Åkepool 13 år siden

#17 - Ha ha, god humor :)



BN (14) skrev:
Det er Star Wars 1-3 jeg er berygtet for at tale positivt om - ikke de to Babe-film. ;-)


Meget de tre Star wars-film, men her på det sidste (måske kun i nævnte tråd, men så rigtig meget i den) er det "Babe" du har været oppe at ringe over :)

Men det betaler sig, for nu er den (og 2'eren) kommet på min liste over film jeg skal købe, når konen giver signal til at der må købes løs igen :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 BN 13 år siden

Kruse (17) skrev:
Tjaa, det ved jeg nu ikke. Her er et udpluk af nogle af dine seneste indlæg og så kan du selv vurdere om du skriver for meget om "Babe":

BN skrev:
Watchmen - 6/10 (Er ikke i nærheden af Babe)


BN skrev:
Nej, jeg ser projektet ikke dø. Jeg ser det blive en realitet, men blot en for mig at se UINTERESSANT realitet ... indtil jeg ser, at et hav af fans af Bourne-trilogien lovpriser 'Bourne Legacy' - i så fald bliver jeg nok nysgerrig. ;-)

Så holder jeg mig til Babe!


BN skrev:
Tak for linket. Også ret effektiv filmmusik. Men ikke ligeså effektivt filmmusik som i Babe


Manipulation kan have forekommet :P


Hahaha ... Klasse!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: