“Babe” er simpelthen ikke til at stå for. Tænk, at en familiefilm om en sød, talende gris er blevet til en så opløftende fortælling om menneskets viljestyrke. Desværre er BD-udgivelsen ikke af samme kaliber som filmen. Lydsporet er glimrende, men transferet skuffer, og det samme gør det manglende ekstramateriale. Men “Babe” fortjener under alle omstændigheder at befinde sig i et ethvert hjem, hvor der er børn og andre barnlige sjæle til stede.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Åkepool 13 år siden

Vand til BN's mølle ;)

Måske skulle man overveje at investere i filmen, så jeg kan finde ud af, om den er så god som BN og tilsyneladende også The Insider synes.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 13 år siden

Åkepool (1) skrev:
Vand til BN's mølle ;)

Måske skulle man overveje at investere i filmen, så jeg kan finde ud af, om den er så god som BN og tilsyneladende også The Insider synes.


Den fik 7 Oscarnomineringer, bla. en for bedste film, så de er ikke de eneste.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 Åkepool 13 år siden

Steffan Rasmussen (2) skrev:
Den fik 7 Oscarnomineringer, bla. en for bedste film, så de er ikke de eneste.


Nej nej, det er jeg da udemærket klar over, jeg hygger mig bare tit over BN's lovprisning af den hist og her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Collateral 13 år siden

Det er en rigtig god film. Ligger nok liiiige en karakter lavere end anmelderen, men er ikke desto mindre enig i at det er en virkelig god film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 evermind 13 år siden

Synes sgu også, det er en fin film, det er dog uforskammet længe siden, jeg har set den. Jeg ville måske ikke fremhæve den så meget og ofte, som visse andre gør, hehe, men må faktisk indrømme, at al den senere tids solide eksponering fra bl.a. BN - og nu også Johans anmeldelse - har fået mig til at overveje en anskaffelse. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 gi-jones 13 år siden

Jeg er enig med Johan - det er en rigtig god film, med en slutning der kan få voksne mænd (her menes naturligvis Evermind) til at klemme en tåre.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Batsy 13 år siden

6# Og jeg som troede Evermind var en badass Zombie slayer, men bare er som Shaun fra shaun of the dead badass but still cry baby :(


Nevermind evermind you are badass! :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Novaree 13 år siden

Regulær skandale af rang, at man ikke har taget sig sammen og puttet den danske synk på bluray'en. Især når nu DVDen også failede på det punkt.

Men ak, jeg må støve VHSen af næste gang datteren vil se Babe med dansk tale :-/
Gravatar

#9 evermind 13 år siden

Rigtige mænd er skam ikke bange for at klemme en lille tåre, når en talende gris (her menes naturligvis gi-jones) kalder på de store følelser.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 The Insider 13 år siden

haha, jeg ville gerne ofre den ene arm for at se en 'Buddy Comedy' med evermind og gi-jones!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: