“Babylon A.D.” er en af de mest ujævne film i nyere tid – et besynderligt miskmask af rodet action og snørklet lommefilosofi, som egentlig kommer godt fra start, men hurtigt kører af sporet. AV-præsentationen på denne Blu-ray er imponerende, men ud over filmen indeholder skiven kun en stak trailere, så invester hellere i en af Vin Diesels mere helstøbte actionfilm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Slettet Bruger [1067175163] 15 år siden

The Insider skrev:
Mens prisen på diesel er steget voldsomt de seneste år


Mjah... prisen ligger pænt under 8 kr./liter for tiden, hvilket er noget lavere end de næsten 12 kr./liter, man kunne opleve sidste år. Jeg ved godt, at jeg fuldstændig ødelægger din muntre indledning med ligegyldige fakta, men what the hey :-)

God anmeldelse derudover.
Gravatar

#2 The Insider 15 år siden

#1, hehe, men den er da stadigvæk steget voldsomt de seneste år? Det kan godt være, at den er momentært dalet for nylig pga. recessionen, men der har jo været enorme spring i dieselprisen for ganske nylig, gevaldige demonstrationer af samme årsag, og prisforskellen på diesel og almindelig benzin er nærmest blevet ubetydelig. Og det er da i samme tidsrum, at Diesels værdi er faldet? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 Cassipeia14 14 år siden

Dårlig anmeldelse, Vin diesel passede perfekt i rollen

Total god spænding, genial handling


Minimum en femmer *
Gravatar

#4 inflector 14 år siden

#3 øhh hvad er dårligt ved anmeldelsen? Bare fordi du ikke er enig, behøves anmeldelsen jo ikke fejle noget, Insider argumenterer da i hvert fald for sine holdninger.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

jeg synes det var en fed film, men jeg hader de der beskrivelser på coveret xXx møder blade runner, de har ikke særlig meget tilfælles et andet eksempel ved Outlander Beowolf møder Alien. en tredje som jeg ikke kunne lade være emd at grine over var 2012 I var advaret ;) men Babylon AD er en fed film der holder.
4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Cassipeia14 14 år siden

fejl vurdering, INFLECTOR, fejl vurdering "jeg skriver min mening"
Gravatar

#7 PredatorX 14 år siden

Jeg kunne godt lide et sted mellem 1/3 - 2/3 af filmen.

Sidste del af filmen er nærmest umulig at anmelde, da der tydeligvis må være tale om en joke fra filmselskabets side. De har jo klasket to forskellige film sammen, sådan at al logisk sans bliver kastet ud af vinduet.

Ærgeligt, for filmen kunne godt have været en ganske ok action film.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 filmz-Bruce 14 år siden

Tak for anmeldelsen Insider. Den holder jeg mig væk fra :) Min diesel hakker kører heldigvis 22 på literen for tiden :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 inflector 14 år siden

#6 jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad det er du forsøger at fortælle mig. Fint nok at du skriver din egen mening, men anmeldelsen bliver ikke nødvendigvis dårlig, bare fordi du er uenig.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 filmz-Utyske 14 år siden

Ja, det er sgu synd at der er blevet det makværk ud af filmen, fordi den har potentiale og Vin Diesel er faktisk helt ok i rollen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: