Trods alt dette er filmen dog ofte ganske underholdende. Den er udmærket instrueret, og den har både nogle sjove øjeblikke samt nogle glimrende actionscener. Der er nu næppe nogen risiko for at man skænker den mange tanker efter at lyset er blevet tændt i salen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael Andersen 21 år siden

En "sjov" lille sidekommentar er, at før filmen fik titlen "Bad Company" skulle den have heddet "Black Sheep", som er mere passende, men i disse politisk korrekte tider går det jo ikke!

Iøvrigt en god anmeldelse, Benway
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 Benway 21 år siden

Tak for det. En anden lille sjov detalje. Spoiler warning:



I filmen forsøger nogle terrorister at detonere en atombombe i New York. Filmen er lavet inden den 11/9 og dens udgivelse blev netop udskudt pga. denne begivenhed. I dag ville man næppe lave en komedie med en sådan trussel. Jeg følte mig nu også en smule underlig tilpas.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 filmz-Erroneus 21 år siden

Tjaaa hvis man skal tage hensyn til alle de grusomme ting der sker rundt omkring, kan man snart ikke lave film mere der underholder. Men forresten en ok film, jeg syntes den fortjener 4 stjerner, for den er ret sjov og selv om historien i den er set før, bliver det gjort meget godt.


Hmmm forslag til filmz.dk, lav en funktion, så brugerne på hver anmeldelse kan komme med deres antal stjerner, lidt ligesom IMDB, det giver et meget godt billede af en film.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#4 azathoth 21 år siden

#3: Den har været oppe at vende et par gange, men der er en masse andre ting der har højere prioritet... måske dukker den op senere... måske ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 Musse93 16 år siden

ahh en kanon god film var meget underholdt, OG CHRIS ROCK ! spiller fantastisk som altid :D

5/6
Why So Serious?
Gravatar

#6 Spanner 16 år siden

Tak for at du har bragt denne film-bæ tilbage i mit liv
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: