Hvis der havde været dygtigere folk i klipperummet, så kunne filmen nemt være en af årets hidtil bedste komedier. Den er dog stadig vildt underholdende, uden at man helt føler, at det er tomme kalorier. Har man brug for intellektuelt at retfærdiggøre sit besøg i biografen, kan man altid betragte den som et bidrag til et generationsbillede. Sjældent har Generation Y’s irrationelle, men fastcementerede frygt for at blive gamle været mere grinagtig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Mikkel Abel 9 år siden

Jeg må sgu ærligt indrømme, at dette faktisk er en af de film jeg har set mest frem til i år. Seth Rogen rammer altid min humor perfekt og tror at sammensætningen mellem ham, Efron, Dave Franco og Mintz-Plasse kan blive noget komisk guld. Jeg var i hvert fald solgt på traileren og anmeldelsen giver udtryk for det jeg forventer - nogle rigtig gode grin i bedste Rogen-stil. Glæder mig til at komme ind og se den! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#2 steadi07 9 år siden

Jeg har så den modsatte oplevelse ift. anmelder. Hvad der kunne have været en af årets sjoveste film er blevet til årets måske dårligste.. Og jeg har set Transformers 4.

Mit kvindelige bekendtskab var også noget forvirret over, hvad vi overhovedet havde set. Hvad var præcis historien i filmen? Hvor var fokus? Var der anden mening med filmen end, at Zac Efron skulle vise sine abs så mange gange som muligt?

Jo, vi grinede begge to fra tid til anden, men det ændrede ikke på, at vi var ret lunkne efter filmen. Selv sad jeg med en ekstrem flad fornemmelse.

Jeg havde forventet en hæderlig komedie, og det var måske netop også derfor, at jeg blev så skuffet.

Jeg kan snige mig op på 2/6.

(Så den i Holland, hvor den havde premiere 8. maj.)
Gravatar

#3 Cain 9 år siden

Super ringe film med 1 go joke. Kæmpe skuffelse.
Is that my stomach or ypur Ambrocius?

Skriv ny kommentar: