“Balls of Fury” er en langsom, plat og uopfindsom komedie, der undgår at skrabe bunden takket være en håndfuld gedigne vittigheder og et par livlige skuespillerpræstationer. Ganske vist er dvd’ens AV-præsentation hæderlig, men det medfølgende ekstramateriale er lige så slet som filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 15 år siden

I had a feeling...
Har lige set Semi Pro der var seværdig men ikke så sjov som Dodgeball og Blades of Glory, men hvis Balls of Fury ikke engang når Semi Pro, så springer jeg over...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2552495069] 15 år siden

"Det bliver hurtigt trættende at høre figurerne gentage de samme knastørre jokes om homoseksuelle, blinde og det faktum, at ordet kugler både betegner bordtennisbolde og mænds kønsdele." Heh! :-)
Gravatar

#3 deathlikesilence 15 år siden

Gad slet ikke at se den færdig (så 30 min. uden at grine), den er en af de dårligste komedier jeg har set længe.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#4 colaholic 15 år siden

mmmmmhh...Maggie Q... *droool*
Gravatar

#5 Morpheus 15 år siden

Jeg så den for et stykke tid siden og hold kæft jeg grinede. Det er bare lige min komedie. Skal helt klart have den købt.
Gravatar

#6 filmz-sjqlund 15 år siden

Så den for ikke så lang tid siden, og det er uden tvivl en af de ringeste film jeg nogensinde har set.
Nogle film er så platte at de er morsomme - denne er dog SÅ elendig og så plat at det var næsten umuligt at se noget sjovt i den.
Gravatar

#7 database 15 år siden

Meget plat film, dog overgår den ikke Date Movie, Epic Movie og Meet the Spartans i at være så latterlig, at man sidder og tænker bagefter, hvorfor man har spildt tid på denne fuldstændige meningsløse film (hvis de kan kaldes film).

Skriv ny kommentar: