“The Bear” er en af de absolut bedste fiktionsfilm om dyrene i naturen – et bevægende og spændende portræt af to bjørnes kamp for overlevelse i en verden spækket med hensynsløse mennesker. Desværre er denne udgivelse ikke værd at skrive hjem om. AV-præsentationen skuffer gevaldigt, og her er absolut intet ekstramateriale – ikke engang en kapiteloversigt. Hvis du allerede ejer “The Bear” på dvd, er der ærligt talt ikke nogen grund til at investere i filmen igen, men hvis du endnu ikke har set denne flotte, franske familiefilm, bør du i hvert fald leje den på Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 BN 13 år siden

En god film, som jeg selv har på herhjemme på dvd. 4/6

fra anmeldelsen:

Tyrkiske Tchéky Karyo gør det rigtig godt i rollen som et af de blot to mennesker, som dukker op undervejs.


En del vil nok huske ham som Mel Gibsons franske soldaterkammerat i 'The Patriot'. Han har også spillet med i '1492: Conquest of Paradise', 'Nikita', 'GoldenEye' og 'My Life So Far'. En ganske habil skuespiller.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 IK 13 år siden

#1

Han er også med i Bad Boys. ;) Hans første store internationale gennembrud.
Gravatar

#3 BN 13 år siden

IK (2) skrev:
#1

Han er også med i Bad Boys. ;) Hans første store internationale gennembrud.


Aha. Den har jeg kun set det halve af.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 Highland Park 13 år siden

BN (3) skrev:
Den har jeg kun set det halve af.
Heldige asen.

#2: Jeg vil nu vove at påstå, at han fik sit internationale gennembrud på et tidligere tidspunkt i karrieren, formentlig i forbindelse med "Nikita". Han spillede trods alt, året før rollen i "Bad Boys", hovedrollen i "Nostradamus" i selskab med F. Murray Abraham, Rutger Hauer, Amanda Plummer & Julia Ormond.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 FixX 13 år siden

Filmz skrev:
"The Bear" er en af de første BD-udgivelser, som det danske selskab NTC har produceret, så der var på forhånd god grund til at være spændt på, hvordan filmen ville se ud på Blu-ray.

NTC har før udgivet blu-rays men de blev stort set alle trukket tilbage pga. enten et dårligt billede eller forkert lydspor eller begge dele. Desværre lyder det ikke som om de har forbedret sig siden :(

Skriv ny kommentar: