Der er dog stadig en del krigerskrål og rullefald at komme igennem i de to timer, “Beowulf” varer. Men holdes forventningerne på et fornuftigt niveau, og har man stadig interesse for den fantastiske fortælling, på trods af Hollywoods gradvise udvanding af genren, så vil “Beowulf” stadig kunne foranledige øjeblikke med spænding og humor, som de forskellige monstre bekæmpes.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Petrescu 16 år siden

Jeg er ikke helt afklaret om denne skal ses på den store skærm eller jeg vil vente til den kommer på dvd.
- men i forhold til versionen med Christopher Lambert, kan det kun være en forbedring.
Gravatar

#2 The Insider 16 år siden

Den vises vel ingen steder i 3D herhjemme? Ellers kan man håbe, den kommer i 3D på Blu-ray/HD-DVD med medfølgende briller.
War. War never changes.
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

Jeg nævnte det kort i tråden hvad laver du, men jeg synes stadig det er pudsigt, at Beowulf minder ret meget om Stephen Baldwin, faktisk troede jeg det var ham i starten, da jeg kort så traileren og ikke vidste det var CGI.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Spanner 16 år siden

Er der en grund - ud over Zemeckis fascination af midlet - til at filmen er lavet med CGI? Som jeg havde frygtet, lader det jo til, at det stjæler fra de præstationer, man ellers kunne have håbet på fra det cast af gode skuespillere.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Erlingur666 16 år siden

live action mand ik animation
Gravatar

#6 filmz-KasperLFC 16 år siden

Nogle der har læst bogen, og kan anbefale den?
Gravatar

#7 filmz-tom welling 16 år siden

Haha, jeg troede det var en rigtig film. Har også kun kort se reklamer for den. Altså med rigtig, mener jeg ikke cgi lavet:D
Gravatar

#8 filmz-raga_muffin 16 år siden

Er lige kommet hjem fra biografen efter at have set forpremiere på denne! Jeg er dybt imponeret!

Den får 4½/6 fra min side af! Man keder sig ikke et sekund under filmen, hvis man har den mindste interesse for området!
Gravatar

#9 filmz-Kragmose 16 år siden

#7 - hehe, jeg har også stødt på mange som er blevet "snydt" :P
Gravatar

#10 Petrescu 16 år siden

# 6
Det er ikke en decideret bog, men et episk digt.
- det er ikke den store litterære oplevelse, men meget sjovt at læse eftersom at scenen er sat i Danmark.

Skriv ny kommentar: