Selve udgivelsen er virkelig en lækkerbidsken. Billede, lyd og ekstra materiale er i top. Til gengæld er filmen endnu en af de typiske action sællerter, der med historie og skuespillet i baggrunden, brager henover din skærm. Det er sjovt nok så længe det varer, men er ikke noget du vil fundere over efter du slukker.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kram 21 år siden

Tjoe :)

Elskede 1'eren, 2'eren synes jeg føltes som om den bare blev lavet, for at få en 2'er og pumpe nogle penge ud af folk. 2'eren har ingen "cool"-effekt som 1'eren havde, ved 2'eren "nå, ok, okey film, vi ses" 1'eren havde en virkelig "wow"-effekt.

IMO burde 2'eren aldrig være lavet.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 filmz-Starscream 21 år siden

Jeg er helt enig, jeg havde en meget flad fornemmelse da jeg havde set filmen. Der manglede ligesom den flair som 1'eren havde. Ikke fordi skuespillet i 1'eren var noget at råbe hurra for, men filmen var bare noget man ikke lige havde set før.
Og den havde en del sjove scener, så man ikke sad og fik alt det blod galt i halsen.
De "sjove" scener i 2'eren(dem jeg kan huske) fandt jeg meget tamme og til tider direkte irriterende. Ikke noget der decideret ødelage filmen, det klarede historien ganske glimrende på egen hånd.
2'eren prøver at være nytænkene, men når alt kommer til alt, er det bare en film med nye fjender i forhold til 1'eren og ikke andet.
Megatron has fallen! I, Starscream, am now your leader. Decepticons, follow me!
Gravatar

#3 Kiksmann 19 år siden

Blade var bedre. Men den her gør det ganske godt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#4 filmz-the nightwalker 19 år siden

Den er fandeme nice den movie.. Det er den bedste film jeg har set ind til vidre....
Gravatar

#5 kasper.jen 16 år siden

Jeg synes at 2eren er den bedste i Blade-trilogien! Mest underholdende del af serien!

Skriv ny kommentar: