Der er mere bid i “Blade: The Series”, end man umiddelbart skulle tro. Serien kører undertiden i selvsving og er sjældent virkelig uforudsigelig, men den er ganske velproduceret. Derudover er actionsekvenserne sædvanligvis medrivende, og den skarpe, ironiske humor formår til tider at aflede opmærksomheden fra visse banale og melodramatiske handlingstråde. Både æskens transfers og lydspor er mere end hæderlige. Kvantiteten af ekstramaterialet er ikke særlig høj, men især et enkelt medfølgende kommentarspor og en lang dokumentar vækker interesse. Fans af filmene om føljetonens ikoniske superhelt bør overveje at give sig i kast med den kortlivede tv-serie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 16 år siden

#6 Må indrømme jeg sad og krummede tæer over Sticky Fingaz, han er efter min mening et fejlcast, hans attitude er way over the top, og det spolerede det meget for mig.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 The Insider 16 år siden

#11, jeg synes, han i første omgang prøver lidt for ihærdigt at efterligne Snipes, men han gør langsomt rollen til sin egen, selvom han sjældent får virkelig meget at arbejde med. Men i afsnittet om hans fortid, syntes jeg eksempelvis, han var ganske god.
War. War never changes.
Gravatar

#13 filmz-Renchard 16 år siden

Enig med #12...
Gav serien flere chancer,
men sticky's skuespil var virkelig elendigt.

Gravatar

#14 filmz-kain 16 år siden

#7

Tak for linket!

Er der evt. andre danske filmsites, der har anmeldt serien? Kender faktisk ikke ret mange danske filmsites udover filmz...

Hvis der er nogen, der kender til sådanne, så smid lige et link. På forhånd tak :-)
Gravatar

#15 filmz-Renchard 16 år siden

til mit eget indlæg...

Må hellere tilføje, at jeg mente, at ejg delvis var enig..
da sticky ikke leverede en overbevisende præstation(efeter min mening)..´
men at han ikke kunne løsrive sig fra snipes' skygge.
Gravatar

#16 El vez 16 år siden

I løbet af serien erfarer man, at Sciver er i færd med at producere et stof, der vil gøre det muligt for vampyrerne at tåle solens stråler og dermed overtage verdensherredømmet.


Det virker da en anelse besværligt i forhold til at tage solcreme eller motorcykelhjelme på, som i den første film ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#17 Riqon 16 år siden

Haha, respekt for Insider's mod på at forsvare sin anmeldelse :D

Jeg har ikke set den, så skal ikke kunne sige det, men jeg er da klart mere interesseret nu, end jeg var før (hvor jeg slet ikke var).
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: