Der er mere bid i “Blade: The Series”, end man umiddelbart skulle tro. Serien kører undertiden i selvsving og er sjældent virkelig uforudsigelig, men den er ganske velproduceret. Derudover er actionsekvenserne sædvanligvis medrivende, og den skarpe, ironiske humor formår til tider at aflede opmærksomheden fra visse banale og melodramatiske handlingstråde. Både æskens transfers og lydspor er mere end hæderlige. Kvantiteten af ekstramaterialet er ikke særlig høj, men især et enkelt medfølgende kommentarspor og en lang dokumentar vækker interesse. Fans af filmene om føljetonens ikoniske superhelt bør overveje at give sig i kast med den kortlivede tv-serie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Kadann 16 år siden

Jamen dog, det er da en noget mere positiv anmeldelse, end jeg havde forestillet mig.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#2 FixX 16 år siden

Enig med #1 er meget overrasket over denne anmeldelse.

Jeg vil give den 2/6. Den havde et par bare gode øjeblikke men er slet ikke værd at bruge sin tid på.
Gravatar

#3 filmz-kain 16 år siden

Ville - på en god dag - give den 3/6 - ikke mere! Er der evt. nogle, der kan guide mig til andre steder, hvor serien er blevet anmeldt? Vil gerne se, hvad andre anmeldere kaster efter serien...
Gravatar

#4 filmz-stente 16 år siden

Af hvad jeg har set af den serie er den virkelig...virkelig....dårlig. bare den episode jeg så, at jeg har svært ved at se hvordan resten af afsnittene kan trække den op på 4/6 stjerner!
Gravatar

#5 moulder666 16 år siden

Det jeg har set ligger godt nok heller ikke til mere end 2-2,5 / 6. Ret hjernedødt, og det med interessante personligheder kan jeg nu heller ikke nikke genkendende til! Jeg droppede dog serien efter knap 2 afsnit, så det kan selvfølgelig være, at den vinder ved nærmere bekendtskab! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 The Insider 16 år siden

Det lyder til, at folk kun har set uddrag fra et eller to afsnit af den alligevel 12-episoder lange føljeton :-) Den starter godt nok heller ikke for heldigt, men den udvikler sig i en positiv retning, og især de sidste par afsnit løfter den op af middelmådighedens afgrund. Men fantastisk er den jo altså heller ikke.
War. War never changes.
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#8 Ash 16 år siden

Jeg har set 4 afsnit, og det var ærlig talt noget pølse!
Vaskeægte tidsspilde!
2/6
Gravatar

#9 moulder666 16 år siden

#6 Nåja, så kunne det jo være, at man skulle give den en chance engang...men jeg tror alligevel, at Edderkoppen og de sidste to sæsoner af Farscape kommer først i rækken! :D

Nåja - og på imdb.com får den 6,5 / 10 - hvad man så kan bruge det til! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 The Insider 16 år siden

#9, de er bestemt også alle et par tænder bedre :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: