“Blades of Glory” er langt fra nogen skelsættende komedie, men tilhængere af filmens medvirkende vil garanteret more sig kosteligt i perioder. Transferet er næsten fejlfrit, og lydsporet er også solidt. Ligesom filmen er ekstramaterialet lidt af en blandet godtepose, men fans vil garanteret finde meget at grine af i udgivelsens adskillige dokumentarer, selvom de desværre kun varer forholdsvis få minutter tilsammen. For dem, der normalt er til Will Ferrells særprægede, komiske udskejelser, er filmen et must. Folk, som bare er på udkig efter et godt grin, bør i det mindste overveje at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 akerman 16 år siden

Dette er en overraskende sjov film. Udfra traileren lignede det en standard hollywood zzzz-komedie, men jeg tror ikke jeg har moret mig så meget over en film siden Borat.
Gravatar

#2 Winniepooh 16 år siden

Filmen var sjov men ikke på højde med fx. Dodgeball...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#3 dh-ad 16 år siden

Men sjovere end "Talladega Nights"... (Eller også er det bare fordi, jeg havde halsbetændelse, da jeg så "Talladega Nights"!?!)
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#4 akerman 16 år siden

#2
Dodgeball? Altså den dodgeball hvor humoren 90% af tiden består i at kaste en bold i skridtet på diverse personer? Hmm.
Gravatar

#5 inflector 16 år siden

#4 jeg kan kun være enig, dybt skuffende komedie. Ben Stiller havde enkelte sjove replikker, resten var dybt skuffende.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 Skobbolop 16 år siden

#1 overraskende sjov?.. det er Will Ferrell vi snakker om!... den mand er jo konstant morsom...

Dodge Ball sank så dybt fordi de valgt at give vince Vaughn Hovedrollen... han er efter min mening den mest talentløse af Will Ferrel, Owen Wilson og Ben Stiller gruppen....

hvad er det nu man kalder dem?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

frat pack :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: