Udgivelsen af “Blood & Chocolate” oppebæres primært af de tekniske fortræffeligheder kombineret med det ret atypiske kuriosum, at et enkelt frame med Forlæns & Baglæns på mystisk vis har indfundet sig på udgivelsen. Derudover er der næppe meget at komme efter, og den umanerligt forudsigelige holdning hjælpes heller ikke på vej ved lån fra William Shakespeares gemmer. Filmen lugter desværre alt for meget af en mulighed for hurtige penge, og det skal man nu nok vare sig for. Bid er det i hvert fald ikke meget af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 x marks the spot 16 år siden

R**syg film. Kedede mig overdrevet meget. Filmens tempo er umenneskeligt langsom.
Eneste go'e er gensynet Agnes Bruckner fra "In the Woods", som osse havde vores allesammens helt Bruce Campbell i en fed birolle.
Ellers er der intet godt at sige om lige denne film. Undgå den.
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

bortset fra forlæns og baglæns 8-)

for de få heldige.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-NIO 16 år siden

Jeg havde utrolig lave forventninger til denne film, men blev positivt overrasket. Den er skam ikke fantastisk eller noget i den stil, men den har alligevel sin charme - og overgår mange film af samme type (det siger desværre mest om de andre film).

Specielt fandt jeg soundtracket ret lækkert. Dog ikke en film man kommer til at finde på min hylde ;), men imo værd at se, hvis man er til varulvefilm. Især hvis man går til den med lave forventninger ;)
Gravatar

#4 filmz-sonny e 16 år siden

jeg har glædet mig rigtig meget til at lige netop denne film blev anmeldt her inde......
en kammerat spurgte om vi ikke skulle se den og jeg sagde ja... en af de større fejl. det er længe siden jeg har kedet mig så meget under en film. men tvang dog mig selv til at se den færdig hvis der nu bare skete lidt hen mod slutningen men nej.
alt ved denne film var ringe på alle punkter skuespil var skod handlig skod.
dette er nok den dårligste film jeg har til dato
1/6

Skriv ny kommentar: