“Bobby” kunne have været et velafrettet billede af tiden omkring mordet på JFK’s yngre bror, senatoren Robert F. Kennedy. Desværre skurrer filmens klodsede moralprædiken for meget i øjnene, om end filmens underholdende momenter og væsentlige pointer ikke kan fornægtes.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-vanilla 16 år siden

Det eneste der opløfter filmen IMO er Fishburne og Shia's scener. Man keder sig lidt når de ikke er på skærmen, desværre.

3/6
Gravatar

#2 filmkorn.dk 16 år siden

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes filmen stod fantastisk på min projektor, så da minimum et 5-tal til videosiden.

Bruger filmz anmeldere state of the art udstyr til at teste filmene med? Ellers kan man reelt ikke bruge det til en sk.. :-)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#3 filmkorn.dk 16 år siden

Synes i øvrigt filmen er til et 6-tal. Lommefilosofisk? Ja. Naiv? Ja. Vedkommende og relevant? I høj grad!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#4 filmkorn.dk 16 år siden

Kan du ikke lave nogle grabs af de digitale forstyrrelser du taler om.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#5 Highland Park 16 år siden

I sandhed en dårlig film. En af de værste jeg har set i år. Emilio Estevez er sgu en amatør-instruktør af rang.
Filmen er usammenhængende, uvedkommende, ligegyldig og klodset instrueret - på værste filmskolemanér af en instruktør uden nosser. Som kaduffo påpeger er der alt for mange sidehistorier og karakterer og derudover er manuskriptet gumpetungt og trænger gevaldigt til en opstramning af en dramaturg. I øvrigt er filmens titel misvisende. Handler ikke det mindste om "Bobby" (frygtelig titel - hvorfor være på fornavn med en historisk person, man aldrig kommer bare tilnærmelsesvist tæt på?). Utrolig apolitisk og kedelig film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: