“Bonnie and Clyde” relanceres nu i en finpudset udgave i lyset af filmens fyrre års jubilæum. Trods mange år på bagen er filmen en sværvægter i sin genre og fungerer stadig på umådeligt mange planer, selv om nutidens film er væsentligt mere voldelige. Arthur Penns ener har i hvert fald, hvad der skal til af kærlighed, spænding og systemkritik. Og så blev den i øvrigt startskuddet karrieremæssigt for flere af de medvirkende. Nærværende udgivelse byder ud over en restaureret billedside også på et fyldigt og fængslende ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Dragon_Claw 16 år siden

Fantastisk film og Faye Dunaway er virkelig en af de smukkeste skuespilerinder, især i denne film.
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#2 keitel 16 år siden

Genial film, den skal jeg have i min samling, har den kun på Vhs.
Gravatar

#3 region 2 killer 16 år siden

Blu-ray(R1)udgaven får denne udgivelse til at ligne VHS.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#4 Yoda 16 år siden

Super film og super anmeldelse!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Tylerdurden 16 år siden

Det er en MUST HAVE for mig. Jeg har "vanilla" udgaven. Så jeg må eje den i 2-disk udgaven nu.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

Skriv ny kommentar: