Alligevel formår filmen trods alt at være ganske nuttet, og indimellem rimeligt sjov, selvom humoren ikke just er subtil. Børnene, der ser den, vil utvivlsomt grine af dens pøllevitser, og formodentlig også blive revet med af dens energi. Med “Boog og Elliot” har Sony vist at de kan bruge en computer til at lave en visuelt flot film, men lad os håbe, at deres næste film ikke føles nær så meget, som om den også var udtænkt af en.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 enfilmnørd 17 år siden

Syntes det er irriterende som folk vil malke populær-genrer. Lige så snart en genre/stil har succes(her animationsfilm), er der nogen der vil se hvor billigt, de kan gøre det, og tjene nogen hurtige penge. Det er det samme der skete med Komedie-genren i starten af år 2000.
Angående filmen, regner jeg ikke med at se den, 1-2 animationsfilm, er rigeligt om året, for mig. Dem jeg ser er "Happy Feet"(glæder mig) og "Over Hækken" (Asterix er vel en børnefilm?(syntes goft om den)).
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#2 [email protected] 17 år siden

Vil lige sige denne film er herre sjov !

Syntes faktisk den var rigtig underholdene:-D

MEGET bedre end Monster House!

4,5/6:-D
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 17 år siden

Boog og Elliot og Ovr Hækken er nogen af årets bedste film!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 HonoDelLoce 17 år siden

#3 - nej, det er de bare langt fra, din snævert-synede bæver :P :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jo din honodelle! :P
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#6 filmz-Phelodivia 16 år siden

5 stjerner fra mig! Faktisk 5½

Jeg elsker den film, god humor... :)

Skriv ny kommentar: